Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13remon
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-05 15:23
Nadat ik het programma Free Video To Ipod Converter van 4.2.13 heb geupgrade naar 4.2.14 werkt het hele programma niet meer.
Als ik een video file selecteer en converteren druk, doet hij niks en als ik vervolgens op cancel druk, loopt hij vast.
Ik heb het zelfs geprobeerd met files die het in 4.2.13 nog wel deden.
Ik heb ook 2 dagen geleden een request bij de makers ingediend, maar daar is niet op gereageerd.
Ook heb ik gezocht naar oude install files van 4.2.13, maar die zijn nergens te vinden.
Dus ik heb drie vragen:
1. Wat kan ik er tegen doen?
2. Heeft er nog iemand een oude install file van de vorige versie?
3. Weet er iemand een andere converter die goed werkt?
Hij moet .avi en .flv files kunnen converteren en ik Videodora en Mediacoder ipod version al geprobeerd, geen van beide waren goedgekeurd
(Videodora deed wat vreemds met het geluid en Mediacoder zorgte voor vreemde artefacten in het beeld.)
Alvast bedankt.
Vraag maar als je nog iets nodig hebt.

Nieuwe info #1: Als ik hem start opent hij Itunes, en maakt een nieuwe playlist, maar daar verschijnt niks in.
Normaal doet hij dat ook, maar pas aan het eind van de conversie, en komt daarin de film te staan.
Ook zegt hij soms dat de betreffende video file in gebruik is en dat hij hem dus niet kan openen, terwijl dat niet zo is.
De tweede keer opent hij hem wel.

@ Mavamaarten: Ik heb al twee verschillende keren geprobeerd te herinstalleren, beide onsuccesvol, en op de site die jij hebt gegeven heb ik twee versie gevonden, 2.2 en 3.1.2.1, 2.2 crasht toen ik de file selecteerde in op OK drukte.
En 3.1.2.1 accepteerde het .flv formaat niet.
Maar bedankt voor de hulp.

Conclusie:
Ik heb nu de install file opnieuw gedownload, hoofdzakelijk hetzelfde versienummer (4.2.14), maar ik merk nu pas dat er ook nog build nummers zijn waarvan ik nu de versie 208 heb, en nu werkt hij wel.
Bedankt voor al jullie help.

[ Voor 49% gewijzigd door 13remon op 13-02-2011 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:56

Mavamaarten

Omdat het kan!

Probeer eens een herinstall van het programma. Misschien is er een deel van de oude versie blijven hangen, en is dit niet compatibel. Misschien kan je wel ergens die install files vinden op www.4shared.com.

Android developer & dürüm-liefhebber