Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Opmaak artikels kopiëren naar Word

Pagina: 1
Acties:

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Lieve Devvers O+

Soms moet ik voor school wat Tweakers-artikels naar Word kopiëren, soms krijg ik de mooie opmaak erbij en soms ook niet...Mijn vraag is dus erg simpel; hoe kopieer ik altijd de opmaak mee naar een Word-document?

Zo moet het dus niet;
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TsbI8weQ6veCj0U6gyDeRZSt/full.png

Maar zo dus wel:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kL5f30FEz2flQ9dHqPLCuItG/full.png

Hoe werkt dit? :X

• pin_point
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:52
Ik weet niet welke versie van word je gebruikt, maar in word2010 klik je bij plakken op het pijltje naar beneden en dan kies je de eerste optie (opmaak van bron behouden)

• filenox
Ik gebruik Word 2007, als ik via het pijltje bij Plakken Plakken Speciaal kies krijg ik verschillende opties (Niet-opgemaakte tekst, HTML-indeling, Niet-opgemaakte Unicode-tekst) standaard is het HTML-indeling en ja dat geeft dus gewoon [afbeelding 1 in TS]. :?

Op school deed ik trouwens gewoon control + v en het stond er correct (afbeelding 1), dit werkte trouwens ook niet altijd. :/

[ Voor 20% gewijzigd door filenox op 13-02-2011 13:07 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik heb geen flauw idee, ik gebruik dan ook geen Word. Ik weet echter wel dat dit geen bug is in onze code, en dat je dus meer kans hebt op een geod antwoord in Client Software Algemeen, dus daar move ik dit topic even naartoe :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

moto-moi: Word enzo hoort al jaren in Officesuites en -software hoor. :*

Signature

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:52

Haan

dotnetter

Lijkt wel een bug in Word 2007. Als ik een artikel copy/paste in Word 2007 krijg je inderdaad de 'lelijke' opmaak, ook als je kiest voor 'opmaak van bron behouden', terwijl dit in Word 2010 gewoon goed gaat.

Kater? Eerst water, de rest komt later

• filenox
Het vreemde is dus dat het soms wél werkt in 2007... Is het dus een bug (en er is dus niets aan te doen) of .... :)

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:52

Haan

dotnetter

Is het zo dat het ene artikel wel goed overkomt en het andere niet? Of kan een artikel dat de ene keer wel goed gaat, de volgende keer ook niet goed gaan?
In het eerste geval zou je kunnen kijken naar de html-opmaak van een artikel dat wel goed gaat en eentje die niet goed gaat, en kijken of daar ergens verschil in zit.

Kater? Eerst water, de rest komt later

• filenox
Elk artikel gaat fout op deze pc zo te zien, in school werkt het dan weer perfect (ook Office 2007) :?
Pagina: 1