Hoi allemaal,ik heb sinds gisteren de fancontroller Aerocool Modern-V in mijn systeem ingebouwd.Alles werkt prima,ik heb alleen een vraag over de "Automatische Modus".
Weet iemand de functie van "automatische modus" ?
Als ik deze hier op zet,dan gaat de rpm van me fans naar een lagere rpm,al blijft de temp. wel hetzelfde (sensoren zijn op de juiste manier aangesloten/geplakt).
Maar wat is hier automatisch aan?
Past deze de fans automatisch aan als bv de temp hoger wordt van bv de processor?
Zo ja, bij welke temperatuur past deze zich dan automatisch aan?
Je kunt in ieder geval het alarm niet aanpassen als deze op "automatische modus" staat.Het alarm zou afgaan bij een temp. van:
CPU: 65*C
VGA: 55*C
HDD: 55*C
Systeem: 45*C
Nou,hopelijk weet iemand meer over de "automatische modus" van de Aerocool Modern-V.
Op de site van Aerocool staat hier geen uitleg over en verder kan ik ook niks vinden op internet over deze functie.
Alvast bedankt!
Weet iemand de functie van "automatische modus" ?
Als ik deze hier op zet,dan gaat de rpm van me fans naar een lagere rpm,al blijft de temp. wel hetzelfde (sensoren zijn op de juiste manier aangesloten/geplakt).
Maar wat is hier automatisch aan?
Past deze de fans automatisch aan als bv de temp hoger wordt van bv de processor?
Zo ja, bij welke temperatuur past deze zich dan automatisch aan?
Je kunt in ieder geval het alarm niet aanpassen als deze op "automatische modus" staat.Het alarm zou afgaan bij een temp. van:
CPU: 65*C
VGA: 55*C
HDD: 55*C
Systeem: 45*C
Nou,hopelijk weet iemand meer over de "automatische modus" van de Aerocool Modern-V.
Op de site van Aerocool staat hier geen uitleg over en verder kan ik ook niks vinden op internet over deze functie.
Alvast bedankt!