Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

19" behuizing met korte diepte

Pagina: 1
Acties:

• ChristianD
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:53
Ik wil deze serverkast kopen:

18U Serverkast met glazen deur afmetingen: (BxDxH) 600x450x1000mm

Ik kan echter nergens server behuizingen vinden die qua diepte hierin past. Ik zoek een server behuizingen tot 4u eventueel met hot swap sata bays. Een aparte hot swap bay sata behuizingen die via esata aangesloten kan worden vind ik ook niet erg.

Weet iemand een behuizing?

bla di bla bla

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-11 13:28
Er staat dat er 4x 19" behuizingen in passen, hier is er 1.
Hier heb je ook een lijstje met 2U cases.

Als je wat verder kijkt op die site, zal je zonder twijfel wel eentje vinden die je zal aanstaan.

Had je trouwens gemakkelijk via Google kunnen vinden.

[ Voor 16% gewijzigd door Spaiker op 13-02-2011 15:05 ]

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11 17:59
Kan het zijn dat het rack een patchkast is en geen serverrack?

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:16

Nobby

Nuts!

Speedener schreef op zondag 13 februari 2011 @ 15:26:
Kan het zijn dat het rack een patchkast is en geen serverrack?
Lijkt het wel op met een diepte van 450mm. Daar kan je echt geen server in kwijt, een switch wil nog wel.

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

• ChristianD
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:53
Nobby schreef op zondag 13 februari 2011 @ 15:28:
[...]

Lijkt het wel op met een diepte van 450mm. Daar kan je echt geen server in kwijt, een switch wil nog wel.
Ik had in mijn eerste post erbij moeten zetten dat ik de kast voor prive gebruik wil inzetten. Ik heb namelijk nu een kast met een diepte van 50 cm en daar wil ik een serverkast inbouwen. Zelf ben ik niet helemaal thuis in het rekencentrum spul anders dan de standaard hp proliant servers die ik bestel.

In de eerste reactie staat dat er standaard ruimte is voor 4 servers, maar ik kan toch extra rails monteren in deze kast? Heeft iemand misschien een ander idee?

bla di bla bla