Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan zeer binnenkort een nieuwe laptop te kopen en zit te denken aan de Acer Aspire TimelineX 5820TG-464G50MN.

Ik zou graag willen weten of deze ook geschikt is voor gamen?
Games zoals:
Starcraft 2
Command and conquer 4
Battlefield 2

Mijn budget is eigenlijk max 860 euro en ik reis veel dus wil ik een pc die lang meegaat op de accu (vandaar de timeline series) en waar ik veel mee kan. Dus spellen zoals C&C 4 en video's bewerken.

Is dit dan inderdaad de beste optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

Je kan natuurlijk even reviews zoeken van de videokaart die in de pc zit. In combinatie met het spel en google moet je dan toch een goed beeld kunnen krijgen.

Een rts is voor zover ik weet meer cpu afhankelijk dan gpu. (tot op zekere hoogte). Persoonlijk denk ik dat de gekozen laptop het allemaal prima af zal gaan.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Niet dé beste, een redelijke optie.

Edit: kijk eens hier. http://tweakers.net/price...300I09SiOKfRVtWvUqYytGKRc

Hoger typenummer is beter in videokaarten, vaak. Die HP's zijn wel goed te noemen.

[ Voor 90% gewijzigd door Jejking op 13-02-2011 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@jejking: Die hebben alleen niet zo'n goede accu klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic.
Afhankelijk van je eisen is dit topic het meeste geschrikt: [NBBG Aanschaf] Mainstreamnotebook december 2010, wil je echter een langere accuduur dan 4 uur, kom je automatisch bij de wat kleinere thin & lights uit, al bezitten deze doorgaans een slechtere grafische kaart, uitzonderingen daargelaten.
[NBBG Aanschaf] Thin-&-light notebook december 2010 12"-14"

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven beschreven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.