Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandertje03
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 21:59
Ik heb hier een PC staan waar een virus op zat,
deze heb ik inmiddels kunnen verwijderen en de pc weer lekker draaien. ook alle update uitgevoerd die beschikbaar waren in windows.

nu wil ik de Vista PC overzetten van ServicePack 1 naar ServicePack 2.
dit wil echter niet lukken.

windows geeft aan dat het via windows update moet gaan. Hier heb ik echter niets in gevonden, hij vindt geen nieuwe updates en heb ook alle optionele updates uitgevoerd.
Handmatig heb ik de SP2 file gedownload van de Microsoft Site.

eerst gaf de installer van SP2 dat hij niet kon updaten met een code erbij. dit probleem heb ik kunnen oplossen door de hulp van de microsoft site. O.A. door DLL bestanden handmatig toe te voegen aan C\windows\system32\wbem.

nu geeft de SP2 installer aan:
toeganspunt van procedure ?WRITE@CMemorylog@@QAEXJ@Z niet vinden in DLL bestand: WBMCOMN.DLL

Hier heb ik echter nog geen oplossing voor kunnen vinden.
is er iemand die ook Windows Vista niet konden updaten van SP1 naar SP2.

Windows Vista Home Premium 32Bit.

| Asus Rampage III Gene | Intel i7 930 | Corsair Dominator GT 6GB PC3-14900 | Asus GTX580 Matrix | Intel 510 SSD 120GB | Cooler Master Silent Pro M850 | Cooler Master CM-690 II Advanced | Corsair H50 | Logitech G15 Red |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:47
is het niet WBEMCOMN.DLL?

Je zei net dat je al een aantal dll's had toegevoegd aan system32. Zou je deze dll ook niet kunnen downloaden en toevoegen?

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandertje03
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 21:59
Mils schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 23:07:
is het niet WBEMCOMN.DLL?

Je zei net dat je al een aantal dll's had toegevoegd aan system32. Zou je deze dll ook niet kunnen downloaden en toevoegen?
klopt, dat is hij. deze heb ik gedownload en erbij gezet, en vanaf een ander vista systeem af gehaald (mocht er verschil in zitten)

deze DLL bestond eerst ook nog niet.

| Asus Rampage III Gene | Intel i7 930 | Corsair Dominator GT 6GB PC3-14900 | Asus GTX580 Matrix | Intel 510 SSD 120GB | Cooler Master Silent Pro M850 | Cooler Master CM-690 II Advanced | Corsair H50 | Logitech G15 Red |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:47
Maar lukt het nu wel dan? Of was dat toch niet de oplossing?

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-07 18:33

Seriously? Nope, not a bit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaglander
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
een PC staan waar een virus op zat
Vista opnieuw installeren, ik zou geen enkel risico nemen.
Pagina: 1