Ik heb een probleem waarbij mijn beeldscherm uitvalt tijdens het gamen. Bij het opnieuw starten van de PC is de systeemkast rond 75 graden en wanneer ik een game start stijgt de temperatuur naar 100 graden(na 15 min spelen) . Wanneer het 105 graden bereikt sluit het beeldscherm automatisch af en kan ik vervolgens niks doen behalve de PC opnieuw starten. Ik heb de systeemkast schoongemaakt maar dit helpt niet, dus maar contact opgenomen met Acer en die hadden mij een vaag antwoord(externe vga???) gegeven. Volgens MyCom moet ik casefans erin zetten en volgens PLD Computer heb ik alleen een nieuwe videokaart nodig. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.
P.S. Voor het meten van de temperatuur heb ik een programma gebruikt die GPU-Z heet. Dit probleem komt voor bij alle games(WoW/Black Ops etc...).
Merk Systeemkast Acer M5810
Processor Intel Core i5-750, 2,66 GHz
Moederbord LGA 1156 Socket
Chipsettype Intel X58 Express
Geheugen 6 GB DDR3 SDRAM
Harde schijf 1TB HDD, 7200rpm, SATA II
Videokaart NVIDIA GeForce GT220, 1 GB
Geluidskaart High Definition 7.1 Audio
Optische schijf DVD +/- RW Dual Layer brander
Voeding FSP450-60EP 500 W
OS Windows 7 Home - x64
Schermresolutie 1920x1080 (merk: Acer P235HBbd 5ms)
Ik heb op de videokaart topic een soortgelijke post gemaakt maar ik weet niet of ik daar geholpen zal worden.
Alvast Bedankt!
P.S. Voor het meten van de temperatuur heb ik een programma gebruikt die GPU-Z heet. Dit probleem komt voor bij alle games(WoW/Black Ops etc...).
Merk Systeemkast Acer M5810
Processor Intel Core i5-750, 2,66 GHz
Moederbord LGA 1156 Socket
Chipsettype Intel X58 Express
Geheugen 6 GB DDR3 SDRAM
Harde schijf 1TB HDD, 7200rpm, SATA II
Videokaart NVIDIA GeForce GT220, 1 GB
Geluidskaart High Definition 7.1 Audio
Optische schijf DVD +/- RW Dual Layer brander
Voeding FSP450-60EP 500 W
OS Windows 7 Home - x64
Schermresolutie 1920x1080 (merk: Acer P235HBbd 5ms)
Ik heb op de videokaart topic een soortgelijke post gemaakt maar ik weet niet of ik daar geholpen zal worden.
Alvast Bedankt!