Toon posts:

Problemen met FLAPDROL Mainboard van Norrod.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van mij die heeft een pc gebouwd en dat ding loopt na ongeveer 5 - 10 minuten vast, alles al geprobeerd bios instellingen bios update (A07 geloof ik) Geheugen, PCI kaartjes verplaatste, maakt allemaal nix uit, aangezien dit zo'n HoesjieWoesjeSwarmaSammi Moederbord merk is, heb ik het er al neit zo op, zijn er meer mensen die (slechte) ervaring hebben met een (Jawel) Jetway moederbord hebben?

Oh ja di is um > http://www.j-mark.com/PRODUCT/mb/J663aspro.html

Thnx...

P.S. Ik wou zelf maar een deal met Norrod Sluiten, ruilen met MSI bord met kleine bijbetaling....

Verwijderd

Zo'n probleem heb ik ook gehad met mijn Abit KT7a en Radeon 32mb DDR. Het lag toen aan mijn Bios instellingen! (ik zit nu op m'n stage dus kan niet bij m'n bios).

Dus probeer ff wat instellingen met je vid krt (en 1e pci slot onder agp vrijlaten). Wellicht dat dit een oplossing voor je kan zijn.
Maar om het gemakkelijker te maken, zelf zou ik ook voor MSI gaan i.p.v. een Jetway;)

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik al geprobeer :(

maar bedankt...

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:19

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

NorroD is de slechtse niet, dus ga naar de winkel en ruil hem om voor een MSI of een Asus! :)

Whatever.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:09
Bij norrod konden ze wel eens een beetje onnozel zijn:

Vriend van mij vraagt mij welke koeler ie moet. Zeg ik: doe maar zo'n standaardding voor 16,50 bij norrod, zet ik er wel een 80mm fan op. Zeg ik erbij: neem geen Super Orb, want die past niet op je mobo (Abit Kt7A)

Komt ie aanzetten met een hele bak onderdelen:
Duron 800 (@7x145 nu)
Abit KT7A
Asus V7100
AOpen 12/40 DVD
SUPER ORB

zeg ik: waarom een super orb?
Zegt ie: Volgens die norrod man kon die er wel op. Ik heb nog gevraagd of die wel op de abit paste, maar volgens hem kon dat wel...

Dus ik vanmiddag dat ding bouwen, orbje maakt veel herrie, en er ligt nog een stuk vergruisd in de garage...