Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Active topics en android

Pagina: 1
Acties:
  • 217 views

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 13:24

Sebje

Makelaartje

Topicstarter
Hoi weet njet of het aan mij ligt maar op mijn galaxy s werkt de active topics button niet en de overige menuitems
wel gewoon. Ik heb android 2.1 en surf met de standaard android browser

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik merk inderdaad dat als je hem even snel aantikt, hij even oplicht maar niets doet. Als je iets nadrukkelijker aanraakt, doet ie het bij mij wel.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Hier werkt het altijd goed...
Motorola Milestone Android 2.1 / Archos 70 internet tablet Android 2.2, standaard browser

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Het menu doet niets speciaals bij de active topics, aangezien de twee mensen voor me ook zeggen dat het bij hun werkt, denk ik eerlijk gezegd dat het probleem bij jou ligt.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

Bij een redsign zal er sowieso meer rekening gehouden worden met touch-devices. Op dit moment laat ik even in het midden waar het precies aan ligt; het is in ieder geval dus blijkbaar niet door iedereen te reproduceren dus dat maakt het voor ons ook lastig om hier iets mee te doen...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.