melding geen internetverbinding

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJJAD
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Ik heb windows 7 op mijn laptop. Hiermee zit ik op mijn draadloos netwerk. Dit gaat prima, totdat ik deze een keer op standby/slaapstand heb gehad. Daarna valt de verbinding met internet elke keer weg. Ik houd wel verbinding met andere aparaten in het netwerk. Als ik dan opnieuw opstart werkt alles weer perfect.

Ik heb geen idee waar dit kan zitten. Wie heeft er een tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Drivers van je WLAN kaart updaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJJAD
Daar ben ik mee begonnen. Ik heb ook de instelling van powersaving uitgeschakeld. Wat ik zelf vreemd vind is dat mijn daarloze verbinding een cijfer toevoegd aan de naam van mijn draadloos net werk. Zou dat ermee te maken kunnen hebben? Stel mijn draadloos netwerk heet Wlan, dat zeg het netwerkcentrum: "verbonden met Wlan 3". Zou dit ermee te maken kunnen hebben? Ik heb deze verbinding al een paar keer opnieuw gemaakt, maar dat veranderd niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Klik op het huisje in het netwerkcentrum en dan kun je vorige netwerken verwijderen of naam wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJJAD
OK ga ik eens proberen. Zou dit ook de oorzaak kunnen zijn van het wegvallen van de internetverbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 13:08
Probeer anders dit:

WLAN driver downloaden
WLAN driver verwijderen (compleet)
WLAN driver installeren

Misschien helpt dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJJAD
Ik vond een hele waslijst met allerlei netwerken toen ik op het huisje klikte.Deze heb ik allemaal weggegooid. Ik wist niet dat ze daar zichtbaar waren! even afwachten wat het resultaat is. Mocht dat niet werken dan zal ik alle drivers een weggooien en opnieuw installeren.

Het werkt.Door het opschonen van de lijst met netwerken zijn de problemen met de verbinden verleden tijd

[ Voor 16% gewijzigd door AJJAD op 19-02-2011 20:17 ]

Pagina: 1