Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Leeuwarden122
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 05-01-2014
KPN mobiel internet voor de telefoon bestaat uit Surf & Mail basis, snel en extra snel. De basis variant had geloof geloof ik een datalimiet, maar de 2 anderen hebben een fair use policy limiet.

Mijn probleem met kpn, ik heb de extra snel variant ,is dat ik gebonden ben aan die fair use policy. Als je hier overheen gaat word je snelheid ver terug geschroefd en kan je dus niet meer streamen. Wat ik niet snap is dat die lui niet een extra bundel maken voor mensen die grootverbruikers zijn zoals ik ben. Ik ben gebonden aan die policy terwijl ik best wat meer geld wil betalen voor meer gebruik.

Ik heb de klantenservice gebeld om te vragen wat precies de fair use limiet was en zij konden dit niet aan mij vertellen omdat dit maandelijks schommelt en ze daar de cijfers niet van weten. Dat vind ik dus echt onprofessioneel dat je als bedrijf niet eens aan je klanten kan vertellen hoeveel ze kunnen verbruiken.

De snelheid en de bereikbaarheid van kpn ben ik heel tevreden over, maar het gebrek van zo'n extra bundel en het niet kunnen vertellen van de datalimiet kan ik gewoon niet bij.

• Glashelder
  • Registratie: september 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Kijk eens hier:
http://www.hi.nl/Producti...Internet-op-je-mobiel.htm

Voor 17,50 per maand krijg je 7,2mbit en een limiet van 2GB.

PV 3015wp op oost, 2680 wp op west. pvoutput

• Leeuwarden122
Hij laadt de pagina niet en daarnaast is dat Hi. Ik had dat trouwes ook al gelezen dat dat in een ander topic geplaatst was. Ik de klantenservice van kpn hierover gevraagd maar die zeiden dat Hi hetzelfde als kpn aanbood.

• Hi-Fi-Ji
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 05-05-2014
Sowieso klopt dit niet. KPN heeft alleen Surf & Mail en Extra Snel. En allebei hebben ze een FUP. Bij Surf & Mail ligt dit op dit moment rond de 600mb en bij Extra Snel rond de 1.5 gb daarna wordt je geknepen in je snelheid. Alleen Hi heeft op dit moment een hard data limiet.

Ik ben zelf werkzaam bij KPN.

• Leeuwarden122
Waarom hebben ze bij kpn dan niet de mogelijkheid bij te kopen zoals bij hi. Dat zou ideaal zijn namelijk.

• Hi-Fi-Ji
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 05-05-2014
Leeuwarden122 schreef op zondag 13 februari 2011 @ 18:18:
Waarom hebben ze bij kpn dan niet de mogelijkheid bij te kopen zoals bij hi. Dat zou ideaal zijn namelijk.
Dat zal vanaf volgende maand mogelijk zijn. Dan gaat de snelheid omhoog maar komen ook jammer genoeg harde limieten. Wel is het mogelijk om bij te kopen(een bundel), je betaalt ook daadwerkelijk pas als je over het limiet heen gaat. Niet dat je standaard elke maand extra betaalt ook al gebruik je het niet. Ook gaan ze weer per seconde rekenen. Het wordt mogelijk om lopende contracten naar de nieuwe vorm om te zetten, dit gaat kosteloos en eventuele kortingen gaan gewoon mee.

• Steef1986
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 22-08-2017
Topickaping wordt niet op prijs gesteld en hiervoor kun je gewoon bij de helpdesk terecht.

[Voor 83% gewijzigd door RoD op 17-02-2011 17:49]

• Huntard
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 02-10 12:25
*knip*

[Voor 97% gewijzigd door RoD op 17-02-2011 17:49]

• Johny58
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 17-11 10:43
Ik heb sinds maandag 12 uur 's middags een KPN Zakelijk abonnement (na een jaar of 8/9 Ben/T-Mobile klant te zijn geweest). Nu zou ik graag willen ranten en trollen dat de helpdesk van KPN beduidend minder service gericht en klantvriendelijk is dan KPN en dat het bijna het duidelijk veel betere netwerk niet waard is. Maar laat ik even ontopic blijven.

Ik kreeg gisterenavond, na 3,5 dag gebruik, al een mailtje dat ik op 80% van de Fair Use Policy zat. Nu heb ik de eerste dagen ook wel iets meer data gebruikt dat ik normaal doe (bijna 250MB terwijl ik normaal in een maand tegen 800MB aan zit) maar nu sta ik dus op het punt teruggezet te worden 64kB download snelheid.

Ik ben volledig bereid meer te betalen voor een duurder abonnement maar KPN biedt, voor zakelijke gebruikers, gewoon geen fatsoenlijk alternatief. Ik kan maximaal een abonnement afsluiten met een datalimiet van 500MB en na die 500MB €0,25 per MB meer gaan betalen. Dan kom ik dus op €75 extra per maand uit :s
Hi heeft abonnementen met een datalimiet van 2,5GB en KPN zakelijk heeft iPhone specifieke abonnementen met een 1GB datalimiet. Maar voor mij bestaat er gewoon geen optie! Nu zit ik dus 2 jaar lang in deze ellende shit vast.

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

• r.e.s
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 21-11 09:05
Johny58 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 09:13:
Ik heb sinds maandag 12 uur 's middags een KPN Zakelijk abonnement (na een jaar of 8/9 Ben/T-Mobile klant te zijn geweest). Nu zou ik graag willen ranten en trollen dat de helpdesk van KPN beduidend minder service gericht en klantvriendelijk is dan KPN en dat het bijna het duidelijk veel betere netwerk niet waard is. Maar laat ik even ontopic blijven.

Ik kreeg gisterenavond, na 3,5 dag gebruik, al een mailtje dat ik op 80% van de Fair Use Policy zat. Nu heb ik de eerste dagen ook wel iets meer data gebruikt dat ik normaal doe (bijna 250MB terwijl ik normaal in een maand tegen 800MB aan zit) maar nu sta ik dus op het punt teruggezet te worden 64kB download snelheid.

Ik ben volledig bereid meer te betalen voor een duurder abonnement maar KPN biedt, voor zakelijke gebruikers, gewoon geen fatsoenlijk alternatief. Ik kan maximaal een abonnement afsluiten met een datalimiet van 500MB en na die 500MB €0,25 per MB meer gaan betalen. Dan kom ik dus op €75 extra per maand uit :s
Hi heeft abonnementen met een datalimiet van 2,5GB en KPN zakelijk heeft iPhone specifieke abonnementen met een 1GB datalimiet. Maar voor mij bestaat er gewoon geen optie! Nu zit ik dus 2 jaar lang in deze ellende shit vast.
Een bedrijfsbundel heeft anders gewoon Pocket Internet Zeker, onbeperkt internet ( FUP ). ...

• Johny58
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 17-11 10:43
Inderdaad alleen die ligt dus rond de 250MB, dat is dus de FUP waar ik nu van op 80% zit.

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True