Toon posts:

Videokaart inbouwen, hoe moet dat?

Pagina: 1
Acties:
  • 262 views

Verwijderd

Topicstarter
Ga mn videokaart zelf inbouwen (PCI-e) maar wil graag weten waar ik rekening mee moet houden. Is een tijd geleden dat ik een PC open heb gemaakt om iets zelf te doen, vandaar. Vriend van me had iets over statisch ontladen, moet ik handschoenen aan ofzo?

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:26

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Wat ik altijd doe is gewoon het metalen gedeelte van de kast even vastpakken zodat je tenminste op dezelfde lading zit. Dan is het wel goed genoeg.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Verwijderd

Topicstarter
Ok, bedankt voor je reactie. Dus kast vastpakken en dan de kaart erin doen. Klinkt simpel genoeg ;)

• Jan-Jo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09-2012
Google geeft 30.000 resultaten als je zoekt op videokaart inbouwen incl. video clips met stap voor stap gebruiks aanwijzingen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:40

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Inderdaad.

Op GoT verwachten we niet dat je zelf alles al weet, wel dat je doet wat je kunt om iets op te zoeken - en dat je duidelijk laat weten wat je dan exact gedaan/gezocht/gevonden hebt.

Dat doe je hier helaas in het geheel niet. Het lijkt alsof je zelf geen moeite genomen hebt, en zo je dat al gedaan hebt hebben we geen idee waar je exact tegenaan loopt. Daar kunnen we niets mee, dus gaat dit topic dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.