Kreeg belletje op belletje van T-Mobile of ik hun internet wilde hebben, vertelde ze dat ik eigenlijk al naar mijn zin bij Telfort zat. Ik zei dat ik er oven moest denken. Ze boden aan dat het 15 euro in de maand zou blijven zolang ik een telefoonabbo bij T-Mobile zou houden. Nog een lokkertje, per maand opzegbaar, overstapservice, ik zou de overstap niet merken.....of toch hooguit een uurtje zonder internet zitten, ook gevraagd naar de snelheid, die zou toch wel hetzelfde blijven, ja meneer alles blijft hetzelfde.
Op de site van online.nl de postcode check gedaan, ja ook daar de aanwijzing dat ik dezelfde snelheid zou halen als met Telfort. Ik bleef aarzelen, houd niet zo van dat gedoe en ondanks af en toe wel eens een storing bij Telfort zat ik naar mijn mening wel goed, na nog een paar belletjes van hun kant en na weer een storing bij Telfort het aanbod van T-Mobile genomen.
Wat een prutsers daar, wat heb ik een spijt
Ik zou de overstap niet merken, nou wel degelijk.

1x 20 minuten met de helpdesk gebeld, ze deden metingen, snelheid was goed ze meten 1,75MB/s (had ik ook bij Telfort) dat zag er goed uit, maar toch wilde de verbinding niet werken, hebben uren en uren alle draadjes combinatie geprobeerd, modem gereset etc etc. Na alle pogingen weer met de helpdesk gebeld, ze deden weer een meting, heb nogmaals verteld dat het niet ging lukken, ze zouden een storingsmelding maken. 3 dagen zonder internet gezeten.
Daar is overheen te komen, blij dat het modem het deed, de boel gestart(zou een belletje krijgen, maar nee dus) Van de 1,75MB/s was plots nog maar 1,02MB/s over, dat is een dramatische achteruitgang, dacht dat het nog een storing was, dus gelijk zelf maar gebeld. Wat kunnen die gasten bij die helpdesk liegen. Plots was dat wel de max waarde die ik zou kunnen halen, afstand centrale en nog meer leugens. Maandag nog wel 1,75MB/s en donderdag niet meer

Nou..... misschien was de technische dienst nog bezig, ik had toch nog geen belletje gehad.....
Vrijdag kreeg ik een belletje, onvoorstelbaar wat kunnen die gasten liegen, eerst beloven dat je er niet op achteruit gaat en dan glashard staan liegen dat de snelheid niet hoger kan terwijl ik die met Tellfort altijd wel heb genoten. Ja, ik moest blij zijn met de mooie stabiele en ruisvrije 1,2MB/s verbinding die zij meten en waarbij mij maar 1,02MB/s van te halen was, heb direct gezegd dat ik daarmee niet akkoord zou gaan.
Heb nog dezelfde dag het "supernelle" internet van online.nl opgezegd, dit kan met de wet op verkoop op afstand, binnen 7 dagen.
Online.nl wat een onvoorstelbaar stelletje leugenaars, ze maken niet waar wat ze telefonisch en op hun website beloven, mislukte overstap, snelheid bij lange na niet halen, je duur laten bellen en pas de volgende dag een email sturen met een nummer dat goedkoper is voor startende klanten
Ach, 1 ding is wel waar, ze liegen wel allervriendelijkst bij online.nl, toch heb ik dan liever de waarheid in een norse verpakking. Ze hebben wel een record gebroken, ben nog nooit ergens zo kort lid van geweest, ik houd niet van leugenaars.
Heb weer een abbo besteld bij Telfort, nog 35 dagen wachten en een gat van een week geen internet
Bezint eer gij begint