Haperende gameplay met goeie framerate WoW !

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een voor mij zeer storend probleem en dat is het volgende;

Als ik World of Warcraft speel en dan met de char links en rechts kijk tijdens het lopen, dan haperd/stotterd de omgeving, ook als het een vrij kaal/leeg gebied is... maar het gekke is de fps blijft gewoon op 60 ?
Wat ook raar is, dat het gebied Howling Fjord loopt als een dia voorstelling met goeie fps 60.. ren ik daar een beetje uit dan loopt et wel weer wat beter om maar een voorbeeld te noemen. Het lijkt dus niet aan de Fps te liggen maar waaraan dan wel ?? Zijn er mensen die dit herkennen ?

Ik heb een zeer up to date systeem sinds eind december vorig jaar aangeschaft omdat ik juist omdat ook die uitbreiding cataclysm er aankwam in volle glorie (ultra) wou kunnen spelen.

dus mijn vraag, herkent iemand dit probleem ? kan ik dit oplossen of is het een bug in het spel ? of zit er iets niet goed kwa hardware wat mij sterk onzin lijkt ..

lang verhaal maar hoop dat jullie kunnen helpen.

groeten en fijn weekend alvast

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2011 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Even een titelfixje gedaan, dit is al duidelijk genoeg :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor een harddisk gebruik je en wat is je latency?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mijn hdd is een 500gb 32mb cache sata3, en latency is altijd dik in orde (60mb glasvezel)

hoop op meer reacties, thanx in ieder geval 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 17:02

Nemesizz

Untouchable

Heb je de game opnieuw geinstalleerd of gewoon de hele map van WoW van de ene naar de andere computer gezet? (moet opzich wel kunnen, maar soms moet je dan config opnieuw instellen en evt cache leeg gooien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel al een tijdje geen WoW meer, maar misschien is de afstand waarop objecten zichtbaar zijn te groot op ultra?

Dat je systeem dus als een gek textures zit te laden als je om je heen kijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
eindelijk opgelost !

je moet directx11 inschakelen in je wow launch folder pffff das wel et laatste waar ik aan zat te denken.. maar alles oogt mooier/frisser en draait als een zonnetje.
deze thread mag verwijderd worden mits iemand anders hier nog wat aan heeft.

groetjes
Pagina: 1