Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind--
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:50
Hallo GoT;

Ik heb zojuist mijn Jabra HALO BT650s binnen gekregen. Ik heb hier echter een paar poroblemen mee en wat vraagjes over. Enige help die jullie mij kunnen bieden wordt zeer gewardeerd!

1. Als ik mijn Jabra HALO met mijn iPod Touch 2g (8GB, MC Model) pair en dan muziek afspeel krijg ik een geweldige kwaliteit. Als ik echter skype of iets dergelijks wil gebruiken dan geeft hij aan dat er geen microfoon gevonden is. Komt dit omdat Apple het niet ondersteund? Ik heb Cydia op mijn iPod, iets wat ik daarvandaan kan trekken om te zorgen dat het werkt?

2. Als ik met een device (mijn iPod bijvoorbeeld) gepaired ben, en ik hou dan de Answer/Function button ingedrukt voor vier seconden zoals aangegeven in de handleiding om weer in pair-modus te gaan, gebeurt er niets. Het bluetooth lampje hoor 'solid blue' te worden maar er gebeurt niets. Hoe komt dit?

3. Zoals eerder gezegd is de geluids kwaliteit van mijn iPod geweldig (in mijn ogen), echter als ik de headset connect via mijn Sitecom CN-516 bluetooth adapter is het echt bagger. Ook krijg ik van mijn skype contacten te horen dat het net lijkt of ik door een telefoon praat, valt hier iets aan te doen? Heeft dit met elkaar te maken?

Nogmaals bedankt voor enige reacties!

There is no real life, there is just AFK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

Hey die heb ik ook gehad :)

Met Skype had ik geen ervaring maar aangesloten op mijn telefoon was audio prima. Kwam er een telefoontje binnen zette ik hem snel uit want toen werd het triest.

Ik gebruikte hem eigenlijk als koptelefoon uiteindelijk. Tot hij de geest gaf omdat hij best een fragiel laadpunt heeft

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind--
Toen ik gisteren mijn Halo met mijn PC had gepaired stond er "Blutetooth Audio Device", en "Bluetooth Audio Device -2" In de lijst, nu ik de Halo vannochtend had gepaired stond hij er echter maar één keer in. Het probleem is nu dat de microfoon "Bluetooth Audio Device" niets opvangt. Gister was dat ook niet zo, toen moest ik hem op "Bluetooth Audio Device -2" zetten en toen deed hij het wel.

Wat is het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind--
Ik heb de Toshiba stack ge-deinstalleerd, en ik gebruik nu de Windows Stack. Ik hoor nu af en toe wat gekraak en plopjes maar ik krijg nu wel audio binnen. Ik heb nu voor 'Playback device' een 'Bluetooth Hands-free audio (Jabra Halo (Mono Audio)) ' en een 'Bluetooth Audio Renderer (Jabra Halo (Stereo Audio))'. Voor recording devices heb ik 'Bluetooth Audio Input Device (Jabra Halo (Mono Audio))'.

Als ik bij de properties van m'n recording device kijk staat hij op CD Quality, ik kan dit echter niet veranderen. De muziek is geweldig maar de mic quality klinkt echt bagger. Mijn vrienden via skype vinden het zelfs zo erg dat ze niet graag meer willen bellen. Ik weet dat het niet hoort, want ik heb een sample van iemand anders gehoord en dat klinkt gewoon redelijk.

Kan ik hier iets aan doen?

Ik kan ovregens nog steeds niet multipairen. Als ik nu de knop 5 sec indruk dan disconnect hij en gaat hij in pairing mode.

[ Voor 6% gewijzigd door Mastermind-- op 12-02-2011 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind--
bump