Hoi,
Ik ben momenteel bezig met een aanpassing aan mijn framework: Links met een bepaalde class moeten de href in een lightbox tonen ipv als nieuwe pagina. Dit betekent dat er van alle pagina's een lightbox-versie komt die via AJAX wordt aangeroepen: Eerst de HTML en daarna de bijbehorende js en css. Dit laatste (de CSS) lukt me niet.
Ik gebruik hiervoor deze benadering, omdati k die er vrij netjes uit vond zien. Voor het dynamisch laden van javascript werkt ie prima, voor css niet. Ik zie in mijn debugger dat de css-pagina niet wordt opgevraagd bij de server, hoewel ie in de generated source netjes vermeld staat.
Mijn generated (gekuisde-) HEAD, met onderaan de toegevoegde nodes (onderste twee):
Mogelijk wordt de toegevoegde css niet geladen omdat ik verschillende stylesheets gebruik en deze stylesheets middels javascript laat wisselen, echter: de preferred stylesheet wordt geset in de page onload. Die is natuurlijk allang voorbij tegen de tijd dat de lightbox wordt opgeroepen.
Iemand enig idee wat hier misgaat?
Alvast bedankt!
Ik ben momenteel bezig met een aanpassing aan mijn framework: Links met een bepaalde class moeten de href in een lightbox tonen ipv als nieuwe pagina. Dit betekent dat er van alle pagina's een lightbox-versie komt die via AJAX wordt aangeroepen: Eerst de HTML en daarna de bijbehorende js en css. Dit laatste (de CSS) lukt me niet.
Ik gebruik hiervoor deze benadering, omdati k die er vrij netjes uit vond zien. Voor het dynamisch laden van javascript werkt ie prima, voor css niet. Ik zie in mijn debugger dat de css-pagina niet wordt opgevraagd bij de server, hoewel ie in de generated source netjes vermeld staat.
Mijn generated (gekuisde-) HEAD, met onderaan de toegevoegde nodes (onderste twee):
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| <head> <meta charset="utf-8" /> <title>*****</title> <meta name="Keywords" content="***" /> <meta name="Description" content="***" /> <meta name="Generator" content="***" /> <meta name="Robots" content="index, follow" /> <link rel="P3Pv1" href="/w3c/p3p.xml" /> <link rel="shortcut icon" href="/favicon.ico" type="image/x-icon" /> <link rel="canonical" href="***" /> <link rel="search" type="application/opensearchdescription+xml" title="***" href="***" /> <link rel="stylesheet" href="***" type="text/css" media="screen, projection" title="default" /> <link rel="stylesheet" href="***" type="text/css" media="print, braille, embossed, tty, tv" /> <link rel="stylesheet" href="***" type="text/css" media="handheld" /> <link rel="alternate stylesheet" href="***" type="text/css" title="contrast" /> <script type="text/javascript" src="***"></script> <link href="***" title="default" type="text/css" rel="stylesheet"> <script src="***" type="text/javascript"></script> </head> |
Mogelijk wordt de toegevoegde css niet geladen omdat ik verschillende stylesheets gebruik en deze stylesheets middels javascript laat wisselen, echter: de preferred stylesheet wordt geset in de page onload. Die is natuurlijk allang voorbij tegen de tijd dat de lightbox wordt opgeroepen.
Iemand enig idee wat hier misgaat?
Alvast bedankt!