Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[forum/bug] previewberichten die gesubmit lijken te worden

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
De laatste week (of 2) heb ik enkele keren meegemaakt (ik denk 3x) dat een reactie die ik aan het schrijven was, maar nog niet verstuurd had, toch al geplaatst was in een topic. Zojuist nog een keer hier: Het Grote Android Tablet topic deel 3

De reden dat er 2 reacties zijn staat daar los van overigens, ik opende mijn bookmarks in een andere tab om nog even wat anders te lezen, en stuitte daarbij op mijn al geposte eigen reactie zonder inhoud.

Ben ik nou gek aan het worden dat ik 3 keer een zelfde fout maak in een week, of zou het mogelijk te maken hebben met een wijziging in de software?

I mentioned it once, but I think I got away with it.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Er is niets veranderd aan dat stuk van onze code volgens mij, maar een browserversie zou wel handig zijn :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• brama
  • Niet online
Sure thing: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2.13) Gecko/20101206 Ubuntu/10.10 (maverick) Firefox/3.6.13

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

hmm, ik gebruik ook 10.10 met x86_64 op 2 verschillende systemen, en -ik- heb het nooit gehad :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• brama
  • Niet online
Ik tot recent ook niet. Ik sluit niet uit dat ik af aan't takelen ben hoor, maar vond het wel verdacht. :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:15

crisp

Devver

Pixelated

geen meldingen meer, lijkt dus niet een reproduceerbare bug te zijn...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.