Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

lexmark x1180 windows 7 ( vervolg )

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views

• ewal
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-11 15:23
Vervolg op vorige topic, eventueel even via pb als deze op slot gaat ( Ahum )

Ik zal proberen dit keer, op verzoek van onze moderator, duidelijker te omshcrijven wat ik heb gedaan.

Via verschillende manieren op de website van lexmark terrecht gekomen, het zij rechstreeks, of via google, maar ik kom elke keer weer hier op uit:

http://support.lexmark.co...ale=NL_NL&frompage=null#2

Zoals je kunt zien kan je hier alleen maar voor mac kiezen. Via de diverse forums waar ik via google op terrecht ben gekomen kom ik op engelse sites uit waarop staat dat je de vista32 drivers moet gebruiken, maar ook die kan ik niet vinden.

Ik geef hierbij eerlijk toe dat ik niet echt handig ben met zoeken, daarom probeer ik hierbij hulp te vragen omdat ik de printer met spoed nodig heb omdat ik nu iets moet uitprinten wat erg belangrijk is.

Alvast bedankt!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Linkje "[verander besturingssysteem]" gezien op die pagina? ;)
Vista staat er wel tussen, onder Microsoft uiteraard :P .

[ Voor 22% gewijzigd door Raven op 11-02-2011 19:12 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Vervolg op vorige topic, eventueel even via pb als deze op slot gaat ( Ahum )
Pardon :?

Zonder overleg "heropende" topics gaan per definitie op slot. Zo ook deze. Zoals je trouwens ook al eerder duidelijk is gemaakt.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.