Silverlight?

Pagina: 1
Acties:

• depeje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-12-2025
Deze middag schrok ik me toch wel een hoedje. Onderaan dit bericht kreeg ik de melding dat mijn platform geen silverlight ondersteunt. Om eerlijk te zijn: in deze opinie sta ik volledig achter mijn platform!

Waarom ik me zo hard verschrok is omdat ik van tweakers.net gewoon ben om een zeer compatibele website te maken. Maar de keuze van silverlight staat daar echt loodrecht haaks op.

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-02 23:35
Mag ik even aanvullen met het feit dat het filmpje automagisch begint af te spelen (op een wel-ondersteund platform)? Is vast niet de bedoeling :)

Verwijderd

depeje schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 18:01:
Waarom ik me zo hard verschrok is omdat ik van tweakers.net gewoon ben om een zeer compatibele website te maken. Maar de keuze van silverlight staat daar echt loodrecht haaks op.
En de flash speler die voor alle andere videos gebruikt wordt heb je dan geen klachten over, ondanks dat silverlight betere ondersteuning voor alle courante platformen biedt :?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dit lijkt me meer iets voor de redactie, dus -> Geachte Redactie

Intentionally left blank

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-02 14:56
depeje schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 18:01:
Deze middag schrok ik me toch wel een hoedje. Onderaan dit bericht kreeg ik de melding dat mijn platform geen silverlight ondersteunt. Om eerlijk te zijn: in deze opinie sta ik volledig achter mijn platform!

We hadden die video ook als link aan kunnen bieden, daar was je apparaat niet minder incompatible van geworden. In verband met auteursrechten is het niet altijd mogelijk om video's te rippen en in onze eigen (en betere, mag ik wel zeggen) videospeler te proppen.

Ik ben helemaal geen stagiair