Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

lexmark x1180 windows 7

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views

• ewal
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-11 15:23
Beste mensen,

Ik wil een lexmark x1180 aan de praat krijgen onder windows 7. Via talloze forums, google ect. lees ik dat het mogelijk is om onder windows 7 deze printer te kunnen gebruiken maar windows 7 installeert m niet automatisch en op de site van lexmark vind ik alleen maar drivers voor mac..?? Ik kom er niet uit, heb al heel veel gezocht. Zou iemand mij kunnen helpen of heeft iemand een tip voor mij ?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

http://support.lexmark.co...commendedSegmentMICROSOFT

Dit is voor Vista x64, maar zal ook wel werken voor W7. Als je x86 nodig hebt kun je die daar ook vinden.

• ewal
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-11 15:23
Hoe krijg je het voor elkaar ? Ik heb tijden op die site zitten zoeken. En ik zoek idd de 32 bits.. maar ik kom er echt niet uit op die site. Zou je voor mij de link kunnen opzoeken ? Ik vind hem er niet.,...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ahum:
* Windows 7 (of ander nieuw OS) drivers mini-FAQ + beleid *

Het is erg makkelijk om "Via talloze forums, google ect. lees ik dat..." te roepen. Doe aub voortaan de moeite aan te geven exact hoe je zocht en wat je vond (links!).

Idem mbt hoe te zoeken - je geeft aan dat je het niet vond, maar niet hoe je wel zocht. Zo kan ik je ook niet vertellen waar je de mist in ging :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.