Aangezien ik het meerendeel van mijn emails dubbel ontving in mijn inbox, ben ik uit gaan zoeken waar dit aan lag. Al snel bleek dat bij 4 van mijn 7 emailaccounts (allen POP) het selectievakje 'kopie van berichten op server achterlaten' stond aangevinkt. Nadat ik dit heb uitgevinkt, ontving ik mijn emails niet meer dubbel. Dit lijkt dus de oplossing.
Een aantal uren later, echter, ontvang ik mijn emails weer dubbel. Vervolgens controleerde ik weer mijn accounts op de instellingen 'kopie van berichten op de server achterlaten' en was dit bij de 4 accounts weer ingeschakeld. Blijkbaar wordt dat automatisch aangezet. Is dit een bekend fenomeen? Hoe kan ik dit voorkomen? Alvast bedankt.
Een aantal uren later, echter, ontvang ik mijn emails weer dubbel. Vervolgens controleerde ik weer mijn accounts op de instellingen 'kopie van berichten op de server achterlaten' en was dit bij de 4 accounts weer ingeschakeld. Blijkbaar wordt dat automatisch aangezet. Is dit een bekend fenomeen? Hoe kan ik dit voorkomen? Alvast bedankt.