comp start niet meer na cooler upgrade..??!!

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• onne
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 07:16
Hi, ik heb ecth een heel vaag probleem,
ik kon na het plaatsen van m'n super orb m'n comp niet meer verder opstarten dan het bootmenu, daarna kreeg ik foutmeldingen met files not found.
Ik dacht dus dat het aan m'n hd lag die ik idd net een flinke statische elect. opdonder had gegeven.
Maar op een andere comp kon ik gewoon booten van die hd, erg raar dus.
Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen, ik heb die cooler er wel met flink wat geweld op geramd dus misschein ligt het aan m'n mobo of cpu,
avb Onne

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 17:57
Moet je maar geen super orb kopen iemand die ik ken heeft zijn orb moeten uitveilen om hem op zijn abit kt7 te laten passen nu zit er ook nog een condensator los (werkt nog wel). misschien bij jou ook wel het geval.

https://www.afrikareisopmaat.nl

• onne
Op Friday 16 March 2001 10:49 schreef Magic_Mirage het volgende:
Moet je maar geen super orb kopen iemand die ik ken heeft zijn orb moeten uitveilen om hem op zijn abit kt7 te laten passen nu zit er ook nog een condensator los (werkt nog wel). misschien bij jou ook wel het geval.
zou kunnen ja, ik snap niet waarom ze die socket a koelers niet wat handiger in elkaar zetten, zit er altijd mee te kloten, en zou idd kunnen dat ik met m'n schroevendraaier wat aangeraakt hebt, andere suggesties??

• PsYgHo
  • Laatst online: 18-08 00:35
hmm de orbjes is niet helemaal risico loos, ok ze zien er cool uit, maar qau prestaties zijn ze niet eens echt goed, koop dan een alpha of zo... wel iets duurder, maar past geheid zonder treop te bescahdigen

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• onne
ja ik weet dat die orb's niet ideaal zijn, maar heeft iemand een idee wat het probleem nu is, is het m'n mobo, m'n cpu,1 of andere controller of iets anders???
het is echt zwaar klote om op een 233 te internetten :(

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:01
TB'tje gekraakt? (8>
Pagina: 1