Beste tweakers,
Ik zit met een stukje theorie waarvan ik jullie mening graag zou willen horen.
Het volgende is de situatie:
- Er is een TV waarop een slideshow moet gaan draaien die makkelijk te onderhouden is (eventueel met CMS systeem (ASP.NET))
- De slideshow zelf word geanimeerd door jQuery en de berekeningen worden door javascript gedaan.
Er moet echter per foto in de slideshow het volgende opgeslagen worden:
- een effect voor het inkomen van de foto (fade of een custom animatie)
- een effect voor het weggaan van de foto (fade of een custom animatie)
- er moet tekst aan de foto gekoppeld kunnen worden (een divje waarin tekst staat)
en het moet allemaal clientsided draaien. De data kan dus niet opgeslagen worden in een database maar eventueel in XML, dit is echter niet in eerste instantie nodig, dus het hoeft niet ingebouwd te worden, maar er moet wel rekening mee gehouden worden.
Dan mijn vraag:
- wat is volgens jullie de beste manier om de bovenstaande data van plaatjes opteslaan? dus de fxin, fxout en de tekst?
Op dit moment zit het in classes, alleen het is niet een optimale manier imho.
Wat is volgens jullie de beste manier van opslaan van dit soort gegevens?
M.v.g,
Bryan
Ik zit met een stukje theorie waarvan ik jullie mening graag zou willen horen.
Het volgende is de situatie:
- Er is een TV waarop een slideshow moet gaan draaien die makkelijk te onderhouden is (eventueel met CMS systeem (ASP.NET))
- De slideshow zelf word geanimeerd door jQuery en de berekeningen worden door javascript gedaan.
Er moet echter per foto in de slideshow het volgende opgeslagen worden:
- een effect voor het inkomen van de foto (fade of een custom animatie)
- een effect voor het weggaan van de foto (fade of een custom animatie)
- er moet tekst aan de foto gekoppeld kunnen worden (een divje waarin tekst staat)
en het moet allemaal clientsided draaien. De data kan dus niet opgeslagen worden in een database maar eventueel in XML, dit is echter niet in eerste instantie nodig, dus het hoeft niet ingebouwd te worden, maar er moet wel rekening mee gehouden worden.
Dan mijn vraag:
- wat is volgens jullie de beste manier om de bovenstaande data van plaatjes opteslaan? dus de fxin, fxout en de tekst?
Op dit moment zit het in classes, alleen het is niet een optimale manier imho.
Wat is volgens jullie de beste manier van opslaan van dit soort gegevens?
M.v.g,
Bryan