Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Domein door schakelen naar ander datacenten

Pagina: 1
Acties:

• MdemiC
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-11 14:57
Beste mensen,

Ik heb een domein gekocht bij TransIP maar de hosting is bij mijndomein.nl.
Nu is mijn vraag:
Hoe kan ik het domein door schakelen naar een ander host center maar de site staat niet in de Root map?

Hoe kan ik hem dus door schakelen.

Als ik het verkeerd verwoord of als je het niet begrijpt dan hoor ik het graag van je.

Alvast bedankt.

Groetjes

Bob de Vries

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 25-11 10:32

Stoffel

Engineering the impossible

Ik denk dat je het eerder in je DNS instellingen bij TransIP moet zoeken. Die moeten verwijzen naar het ip van de server waarop je hostingpakket draait bij mijndomein.nl.

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:46
Je verwoord het inderdaad een beetje vaag. Heb je ook dns hosting bij TransIP?

• MdemiC
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-11 14:57
Ja ik heb DNS hosting, dus ik zou denken dat de name server verandert moet worden en dan de DNS naar de ip van mijn hosting?
Maar als je het ip pakt dan heb je de Root map en niet de website die ik nodig heb.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

omdat er natuurlijk 200 websites draaien op dat ip, ergens moet je je domeinnaam bekend maken bij je webhoster

Iperf

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 16:54

E-Vix

Nu met sneeuw!

Het beste kun je waarschijnlijk even contact opnemen met mijndomein.nl en vragen of ze jouw domeinnaam willen verhuizen. Ze verhuizen dan jouw domeinnaam van TransIP, passen hun servers aan, en passen de DNS aan. Waarschijnlijk betaal je dan wel verhuiskosten, maar duur zal dat niet zijn.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Pagina: 1