Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
#2. in het plafond zie je een rare kringel zitten ipv rechte lijnen (boven de radiator stelknop recht omhoog ongeveer), door de PP of zat het in het plafond :O!?
#4. ik had de restanten van de verlichting/rookmelder er af gecropped, bij mij is het een afleiding.
#7. zelfde geldt hier voor de deur en licht val links onder, wil weten wat er buiten is daar door die deur
[ Voor 26% gewijzigd door Pat-Juh op 11-02-2011 12:50 ]
Soms snap je niet dat ze zo'n mooi huis laten verloederen. Het begint bijna te jeuken om zoiets te kopen en op te knappen.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
+ Fijne composities
+ Alle platen kijken lekker weg, lekker consequent.
- De toning vind ik net iets te. Te blauw in ieder geval.
- Te zacht nabewerkt, de schaduwen w.m.b. teveel opgetrokken.
Verder kan je alle platen wel aan elkaar linken, je krijgt een ruimtelijk idee. Was er geen interessante zolder/kelder? Nog een 360 gemaakt?
Overall: keep up the good work, nabewerking lijkt mij redelijk essentieel in deze serie. Ik weet alleen niet goed hoe ik het anders had gedaan in jouw positie.
5D III | 1D II | 17-40 | 24-70 | 35 | 85 | 70-200 | parlevlietfotografie.nl
Kan je misschien een klein beetje toelichten wat je hebt gebruikt / gedaan? Errug nice
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verwijderd
Super
Hehe wordt onzeker van mijzelf als ik naar die fotos kijk weet gewoon niet welke ik het mooiste vind
Mag ik je vragen of een bedrijf hebt? Iemand die zulke fotos schiet heeft zeer veel talent
Denk dat nummer 6 mijn favoriet is
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2011 15:18 ]
Enig kritiek puntjes van mijn kant zijn dat in #2 en #7 er naar mijn idee wat teveel contrast is in het tapijt(2) en de trap(7). Had van mij wat matter gemogen, zeker in licht van de rest van de serie.