Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 395692

Topicstarter
Heb jij al uitgevonden wat een gunstig abonnement is om met je tablet te gebruiken? Post dan hier de details om mensen zoals ikzelf te helpen een goede keuze te kunnen maken.

Er zijn natuurlijk een aantal variaties maar waar moet je op letten?
3G of niet
Hoeveel data verbruik je ongeveer als je veel internet i.c.m. youtube gebruikt?

In mijn geval wil ik een tablet gaan aanschaffen meer weet niet goed of deze 3g moet hebben of niet, ben dus behoorlijk bleu in de wereld van de android tablets.

Wat is wijsheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-07 11:09

Wom

Zakelijk gebruik ik een tablet met een T-Mobile abbo. Dit vooral omdat er geen vaste datalimiet is die je met bijvoorbeeld Vodafone wel hebt. Het verbruik ligt op ongeveer een 800mb per week waarbij vooral veel Googlediensten worden gebruikt (G-Mail, Youtube, Agenda, etc.).

De keuze voor 3G of niet ligt er maar net aan hoe je zelf je tablet gebruikt. Denk je hem te gebruiken in een omgeving waar WiFi beschikbaar is, of ben je juist van plan deze veel "on-the-go" te gebruiken?

[ Voor 27% gewijzigd door Wom op 11-02-2011 11:56 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 395692

Topicstarter
Wom schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 11:55:
Zakelijk gebruik ik een tablet met een T-Mobile abbo.
Is dat het T-Mobile abbo van 59 Euro per maand? Vind ik wel een hoop geld... Ja ik zal de tablet vaak onderweg gebruiken en ook op plekken waar WiFi schaars is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
We verwachten op GoT dat je zelf kan kiezen welk abonnement je moet nemen. Verder verwachten we sowieso het een en ander aan eigen initatief in topicstarts, zoals in Het algemeen beleid te lezen valt. Hierom gaat dit topic op slot.

Dit topic is gesloten.