ik vind het weinig inhoud hebben voor een complete showcase. dit had best in het single showcase topic gekunt volgens mij. sowieso mis ik een beetje een inleidend verhaaltje.
verder is het een aardig concept en lijkt het goed uitgewerkt, maar het is jammer dat ze zo klein zijn.. ik kan nu niet goed zien wat die mevrouw in foto 1 met haar gezicht doet.
ik foto twee vooral een heel raar beeld. ik zie een mevrouw-in-vreemde-pose en een deur waarvan het invallend lichtpad doet suggereren dat de mevrouw daar vandaan komt. op de achtergrond zijn dan nog een heleboel vliegende blaatjes. als de mevrouw nu niet voor maar in/tussen de blaatjes stond had ik in ieder geval de blaadjes en pose iets meer kunnen plaatsen. ik vind de deur niet zo heel veel toe voegen, dus als de mevrouw wat meer naar achter was geplaatst en er een kleinere beeldsnede was gemaakt had ik hem denk ik beter gevonden. klein puntje is nog dat ik een harde reflectie in het raam achter zie, wat misschien moeilijk te vermijden is maar toch ook een beetje afbreuk doet.
begrijp me niet verkeerd; ik vind het toffe platen en qua toning en licht goed gelukt, maar voor een complete showcase vind ik het wat mager en net niet..