Toon posts:

HELP!!

Pagina: 1
Acties:
  • 417 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleem en hoop echt dat iemand mij wil helpen. Ik ben vandaag lid geworden van deze site en hoop dat ik dit bericht wel goed plaats, maar dat merk ik vast vanzelf .

Ik ben bezig met een filmpje voor mijn opleiding (dit is een keuzevak, dus ben er niet goed in) en ik wil hier een liedje onder zetten. Het is een filmpje over New York en nu heb ik een liedje gevonden op Youtube wat hier perfect bij past namelijk deze :

*spam*

Kan iemand mij vertellen hoe ik het liedje hier vandaan krijg? Dus dat ik het gewoon als mp3 oid onder een eigen filmpje kan plaatsen? Ik moet het morgenmiddag voor 5 uur inleveren, dus zou te gek zijn als iemand mij wil helpen hiermee! Gaat dus om dit filmpje (en dan de muziek eronder dus)

*spam*

p.s. het liedje is verder niet te downloaden ofzo, daar heb ik al naar gezocht. Ik had op google gezocht en daar stond iets over rippen?

[ Voor 8% gewijzigd door RobIII op 11-02-2011 18:32 ]

• __1337__
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:34
Vroeger was dit mogelijk, de laatste tijd heeft Youtube zich dermate beveiligd dat er nog geen nieuwe manier is geweest om een filmpje te 'rippen'.

PS: HELP!! als onderwerp spoort mensen niet echt aan om je te helpen. Wil je de mensen vinden die verstand hebben van jouw onderwerp, zou ik zoiets voorstellen: Hoe een filmpje van Youtube te halen?

[ Voor 40% gewijzigd door __1337__ op 10-02-2011 22:37 ]

• Hoteldebotel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-01 11:04
Oke, hartstikke simpel: http://tinyurl.com/6h64njd

PROTIP:
Verzin voortaan een topic title met een naam die je probleem een beetje omschrijft..

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, ben nieuw hier, dus geen ervaring mee! Het lukt me nog steeds niet :(

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-01 17:00
Wat lukt niet? Ik heb de hoteldebotel manier gedaan (suf) maar de eerste hit, keihard de URL die je gepost hebt geplaatst en daarna op convert geklikt en daarna download :?

[ Voor 5% gewijzigd door LinuX-TUX op 10-02-2011 22:46 ]

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:24
Het programma YoutubeDownloader werkt bij mij nog steeds perfect?
Er zijn nog gigantisch veel alternatieven te vinden hoor (286 miljoen hits op youtube movie download)

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-01 16:38

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Goed, welkom op GoT. Een paar snelle tips:

1. Zorg voor een heldere topictitel
2. Plaats het topic in het juiste subforum (de relatie tussen Youtube en het Mac subforum ontgaat me een beetje)
3. Wat heb je zelf al gedaan om tot een oplossing te komen? Om te voorkomen dat GoT overspoeld wordt met simpele vragen, hechten we erg veel waarde aan eigen inzet. Op die manier kunnen we gezamenlijk de kwaliteit van dit forum hoog houden. Kort gezegd: GoT is geen helpdesk.
4. GoT is niet bedoeld voor hulp bij het (illegaal( verkrijgen van software of auteursrechtelijk beschermd materiaal. Topics hierover gaan dan ook onherroepelijk op slot.

Aangezien het liedje wat je zocht naar jouw zeggen nergens te downloaden is, is de kans dat het dus om auteursrechtelijk beschermd materiaal gaat enorm groot. Ik ga dit topic om die reden dus ook sluiten.

Launching containers into space

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.