Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Voeding 350w precieze vermogen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb een vraag:
Als je een voeding hebt van laten we zeggen 350w en je hebt een computer die precies 350w gebruikt, als vb. heb ik deze voeding uitgekozen: pricewatch: be quiet! Pure Power L7 350W

Je hebt dus een pc die precies 350w gebruikt, kan de voeding het dan aan?
Ik zat te denken: Hij kan het vast wel aan want dat staat op de voeding, maar als het vermogen nou precies 350w is, kan hij dan de piek van het opstarten aan?
Als je je pc opstart dan heeft hij een piek.
Dus mijn vraag:
Kan een 350w voeding de piek van het opstarten van de computer (precies 350w pc) aan?

Mvg,
Jasper

• Techneut
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
In principe kan dat probleemloos. Meestal gebruikt een PC ook zelden dat maximum vermogen. Maar of het in alle gevallen verstandig is om zo krap te gaan zitten, dat is een andere vraag. Vermoedelijk zul je geen problemen ondervinden, maar stel dat je binnenkort toch je oog valt op een heel aantrekkelijke uitbreiding op je PC. Kan hij het dan nog trekken?

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:37
Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 21:24:
.. en je hebt een computer die precies 350w gebruikt..
Wat is de precieze configuratie van die pc dan?

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Kan een 350w voeding de piek van het opstarten van de computer (precies 350w pc) aan?
Afhankelijk van de voeding en de verdeling van het vermogen op de verschillende spanningen. Alleen een PC die precies 350W verbruikt bestaat niet. ;)

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• mvh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:44

mvh

State Governor

[knip]

Mvg,
Jasper
Een piek zal altijd wel goed gaan. Een mITX systeem voor mijn vader met een 80 W voeding deed het nog wel met een belasting tot 90-100 W maar niet langdurig. Het gaat dan overigens wel over een ander soort voeding.

Voor een piekvermogen van 350 W moet je nog wel een hele configuratie hebben. Heb je een specifieke samenstelling in gedachten?

offtopic:
We doen elkaar altijd de groeten, dus dat hoeft niet specifiek

Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together