ik ga binnenkort voor mijn servertje een Dual Pentium PRO systeem aanschaffen, en eigenlijk wou ik er voor de gein ook een goedkope RAID controller in (SCSI ofcorz
)
nou is mijn vraag: welke???? heeft het zin om een U2W (80 MB/s) te kopen??
zelf zat ik te denken aan een oude Mylex DAC960 Ultra Wide RAID Controller (3 kanalen van 40 MB/s is dus 120 MB/s
)
Graag wil ik wat meer info over deze kaartjes voor ik er een aanschaf, is er een site die deze kaarten test?? op T.net kon ik in ieder geval niets vinden.
Ook op www.storagereview.com waren er geen tests.
Heeft iemand nog URL's voor mij??
Ik ben ook op zoek naar winkels die tweedehands SCSI en RAID spullen verkopen. Ik heb al bij ABG Computers gekeken (www.abgcomputers.nl), maar hun assortiment is nogal beperkt
O ja, nog 1 vraag: heb ik voor zo'n mega grote RAID kaart ('t is een "full length kaart") een aparte server kast nodig???
nou is mijn vraag: welke???? heeft het zin om een U2W (80 MB/s) te kopen??
zelf zat ik te denken aan een oude Mylex DAC960 Ultra Wide RAID Controller (3 kanalen van 40 MB/s is dus 120 MB/s
Graag wil ik wat meer info over deze kaartjes voor ik er een aanschaf, is er een site die deze kaarten test?? op T.net kon ik in ieder geval niets vinden.
Ook op www.storagereview.com waren er geen tests.
Heeft iemand nog URL's voor mij??
Ik ben ook op zoek naar winkels die tweedehands SCSI en RAID spullen verkopen. Ik heb al bij ABG Computers gekeken (www.abgcomputers.nl), maar hun assortiment is nogal beperkt
O ja, nog 1 vraag: heb ik voor zo'n mega grote RAID kaart ('t is een "full length kaart") een aparte server kast nodig???
🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost