đŗđą đ Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | âī¸14kWp zuid-west+noord-oost
Verwijderd
Ga voor de uw kaart. niet meer betalen dan 300,--
Full length kan in iedere "normale" at/atx kast. Zorg er wel voor dat je van die zwarte sleufjes in hebt tegen over de opening voor je kaart.
Good luck
Full length kan in iedere "normale" at/atx kast. Zorg er wel voor dat je van die zwarte sleufjes in hebt tegen over de opening voor je kaart.
Good luck
Bedankt voor de info mate, maar wat bedoel je met die "zwarte sleufjes". Bedoel je soms een manier om dat zwarte handvat aan het eind te bevestigen aan de kast ofzo???Op Friday 16 March 2001 16:46 schreef Aiken het volgende:
Ga voor de uw kaart. niet meer betalen dan 300,--
Good luck
đŗđą đ Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | âī¸14kWp zuid-west+noord-oost
Die heb je idd nodig. Ik heb dezelfde raid controller en had het probleem dat mijn kast niet van die steuntjes had. Nu kun je hem zonder die steuntjes ook wel gebruiken alleen buigt ie vervaarlijk door.
C64 met datarecorder (Giana Sisters 4ever)
Verwijderd
Kleinigheidje:
drie kanalen UW is inderdaad 120MB doorvoer.
Als je tenminste RAID-0 gebruikt (striping).
Wil je dat op je server, met tweedehands schijven ?
De enige andere manier om de doorvoersnelheid wat op te krikken is RAID-5, maar dan kom je niet op 120MB uit.
Maar inderdaad: het is leuk om te hebben
John Gelten
drie kanalen UW is inderdaad 120MB doorvoer.
Als je tenminste RAID-0 gebruikt (striping).
Wil je dat op je server, met tweedehands schijven ?
De enige andere manier om de doorvoersnelheid wat op te krikken is RAID-5, maar dan kom je niet op 120MB uit.
Maar inderdaad: het is leuk om te hebben
John Gelten
Hoezo kom je met RAID 5 niet aan 120Mb/s?
RAID 5 betekent min. 3 schijven, als een UW schijf 20Mb/s haalt en aan elk kanaal hang je twee schijven heb je in totaal 6 schijven.
6 x 20 is 120 Mb/s
In theorie zou het moeten kunnen.
RAID 5 betekent min. 3 schijven, als een UW schijf 20Mb/s haalt en aan elk kanaal hang je twee schijven heb je in totaal 6 schijven.
6 x 20 is 120 Mb/s
In theorie zou het moeten kunnen.
Verwijderd
Ik zal dan ook nooit beweren, dat RAID-5 traag is (ik zou niet durven) 
De berekening 'drie kanalen UW is dus 120MB/s' gaf mij de indruk dat de poster RAID-0 wilde gebruiken.
Aangezien hij dit RAID-systeem voor de gein op wil zetten, neem ik ook niet aan, dat'ie aan elk kanaal een hele serie schijven gaat hangen. Bij ÊÊn schijf per kanaal kom je op een totale effectieve doorvoer van 80MB/s. Hoe meer schijven per kanaal, hoe hoger.
John Gelten
De berekening 'drie kanalen UW is dus 120MB/s' gaf mij de indruk dat de poster RAID-0 wilde gebruiken.
Aangezien hij dit RAID-systeem voor de gein op wil zetten, neem ik ook niet aan, dat'ie aan elk kanaal een hele serie schijven gaat hangen. Bij ÊÊn schijf per kanaal kom je op een totale effectieve doorvoer van 80MB/s. Hoe meer schijven per kanaal, hoe hoger.
John Gelten
Pagina: 1