LCD led TV <32" welk panel?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• wsmaal
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
De LG 22LE3300 alsmede de 22LE5500 heeft een gespecificeerde kijkhoek van 178 graden (h/v). De product code is (ZA. BEUDLJP). Desgevraagd heeft LG klantenservice bevestigd dat de LG LCD TV <32" geen IPS panels heeft, maar weten niet welke type panel in de voornoemde TV's gemonteerd zijn.

Weet een van de meelezers welke type panel in de bovengenoemde LG LCD TV's is gemonteerd?

Uiteraard ben ik gaan kijken in de winkel en de kijkhoek is in ieder geval groter dan van een TN panel, die in de meeste kleinere LCD TV's zijn gemonteerd, maar bij >140 graden zie ik, in tegenstelling tot IPS, toch kleur afwijkingen.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 23:39

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Als zelfs de klantenservice dat je niet kan vertellen, vrees ik het ergste... ik laat `m wel voor je open, want je zult net zien dat iemand het toch weet op de een of andere manier :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsmaal
  • Niet online
Thx ;-)

Off Topic:
Onlangs is na onderzoek (CB) gebleken dat medewerkers van de belasting telefoon van de 50 vragen 17 goede antwoorden hebben gegeven. Daarvan was 4 keer het antwoord onvolledig, en 29 keer fout.

Mijn ervaring met klantenservices is in het algemeen bedroevend. LG klantenservice bijvoorbeeld heeft telefonisch tot twee maal toe beweert dat een dood/defect pixel onder de garantie van twee jaar valt, hetgeen niet juist blijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsmaal
  • Niet online
LG heeft via email gereageerd:

The 22LE3300 doesn't have a IPS panel but a TN panel, which nowadays are more than sufficient.

TN panels hebben geen kijkhoek van 178/178. In de specificaties van de 22LE3300 staat dat wel vermeld.