• Bartoow
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:20
Hallo,

Ik heb een macbook po 13 inch en ik ben aan het overwegen om de standaard 2x2 gb ddr3 geheugen te vervangen voor 2x4 gb ddr3 . Nu is de vraag of de ongeveer 75 eurotjes het waard zijn? Ik speel WOW op mijn mb en zal er veel verschil te zien zijn in fps? Verder draai ik niet echt zware programma's op. Het gaat mij er puur om of ik net wat meer fps kan halen in WOW.
Ben benieuwd,

Mvg

Bartoow.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:33

D4NG3R

kiwi

:)

2x4gb is maar 1GB weet je?

8GB gaat niks toevoegen, al helemaal niet in WoW.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Zoals D4NG3R schrijft voegt dat niets toe en is de videokaart/cpu de bottleneck die je aantal fps bepaald, en je met 4 GB meer als genoeg hebt voor te gamen dus dat zou zonde geld zijn. Enigste waarbij meer geheugen enigszins nut heeft is als je veel aan video/foto bewerking zou doen echter is het dan ook weer de combinatie met cpu bv die bepaald.

Verwijderd

Als je veel addons draait in WoW, is het wel handig dat je genoeg werkgeheugen hebt, maar dat heeft weer niks te maken met hogere FPS.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2011 19:39 ]

• Bartoow
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:20
oke dan weet ik dat, heb een drie of viertal addons dus daarvoor hoef ik het zeker niet te doen. Dan kan ik beter nog wat sparen en wachten tot ssd geheugen goedkoper wordt zodat ik dat kan upgrade in me mb.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:06
2x4gb is 8 gigabit weet je?

Nickname does not reflect reality

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:47
En 8 Gigabit is 1 Gigabyte weet je? 8)7

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Om het nog ingewikkelder te maken bestaat Gb officieel geeneens en is dus ook niet Gigabit, want voor Gigabit is de officiele afkorting Gbps of Gb/s ( ook altijd verward ermee hoor ) en Gigabyte is idd officieel GB en niet Gb zoals D4NG3R correct heeft opgemerkt.

[ Voor 18% gewijzigd door Roel1966 op 10-02-2011 20:16 ]

Pagina: 1