Ik hou de discussie liever open omdat het een publiek forum is en ons allemaal aangaat of tenminste de mensen die in het bf3 topic posten.
Had het alvast even ge c/p't van wat ik in het bf3 topic had gezet vanwege de reden waarom ik dit topic dan open...
Had het alvast even ge c/p't van wat ik in het bf3 topic had gezet vanwege de reden waarom ik dit topic dan open...
Er wordt te snel naar de edit knop gegrepen zodra iemand zich op zijn pik betrapt voelt en gaat klagen dat het een troll/flame betreft of in de meeste gevallen zeggen dat er "op de persoon gespeelt" wordt. Ook krijg ik het idee dat er te snel naar de verwijder/edit knop gegrepen wordt omdat het weer een bf topic betreft, van oe daar moeten we even kinderachtig aanwezig zijn...Sowieso dikke onzin dat er als een nazi gemod moet worden. Als er een console vs pc discussie behoefte is moet dat gewoon kunnen zolang het maar te maken heeft met Battlefield 3 IN het Battlefield 3 topic. Dat het sommige mensen stoort dat hun eigen post (ofzo???) niet opvalt daardoor kunnen ze beter zich laten behandelen bij een psychiater.
Battlefield 3 komt blijkbaar op verschillende platformen uit, hoezo mag daar geen discussie over gevoerd worden?