Toon posts:

Battlefield 3 topic

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hou de discussie liever open omdat het een publiek forum is en ons allemaal aangaat of tenminste de mensen die in het bf3 topic posten.

Had het alvast even ge c/p't van wat ik in het bf3 topic had gezet vanwege de reden waarom ik dit topic dan open...
Sowieso dikke onzin dat er als een nazi gemod moet worden. Als er een console vs pc discussie behoefte is moet dat gewoon kunnen zolang het maar te maken heeft met Battlefield 3 IN het Battlefield 3 topic. Dat het sommige mensen stoort dat hun eigen post (ofzo???) niet opvalt daardoor kunnen ze beter zich laten behandelen bij een psychiater.

Battlefield 3 komt blijkbaar op verschillende platformen uit, hoezo mag daar geen discussie over gevoerd worden?
Er wordt te snel naar de edit knop gegrepen zodra iemand zich op zijn pik betrapt voelt en gaat klagen dat het een troll/flame betreft of in de meeste gevallen zeggen dat er "op de persoon gespeelt" wordt. Ook krijg ik het idee dat er te snel naar de verwijder/edit knop gegrepen wordt omdat het weer een bf topic betreft, van oe daar moeten we even kinderachtig aanwezig zijn...

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Om meteen even iets duidelijk te maken, alle topic reports worden gelijk behandeld binnen Spielerij. Er wordt geen onderscheid gemaakt tussen verschillende topics dus ook Battlefield 3. Dat dat duidelijk moge wezen.

De reden dat ik jou post ge-edit hebt is naar aanleiding van mijn eerdere modbreak, psychoclown in "Battlefield 3", welke je niet gemist hebt. Het ging die pagina goed totdat jij met bovenstaande post komt wat nogal provocerend offtopic overkomt en daarbij heel het topic wederom ontwricht omdat jij het niet eens bent met mijn eerdere waarschuwing.
Wij weten hartstikke goed hoe het is gegaan in het BF2 topic en uberhaupt hoe menig PC vs Console 'discussies' eindigen. Het is niet voor niets dat ik mijn eerste modbreak in het BF3 topic heb gezet.

Zoals aangegeven in je post, mag je best discussiëren maar niet op de manier zoals gedaan werd (met oa. flames).

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream