Toon posts:

Zending niet gevonden TNT Track & Trace

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

De funnies uit de Venz hageslag pakken kent iedereen wel denk ik. Daar is een actie mee dat zodra je een 'gouden' funnie vind, je een Xbox360 + Kinect wint. Nou ik heb er dus een gevonden! Er kwam zowaar een gouden funnie uit mijn pak hageslag vallen

Ik met alle zorg dat ding bewaard, en aangetekend opgestuurd naar Venz (want dat is de bedoeling). Ik kan alleen de Track&Trace code die ik gekregen heb niet invullen op de website! Ik krijg constant de melding "Zending niet gevonden". Eerst dacht ik dat ik nog maar even moest wachten, maar het is nu onderhand al een week geleden dat ik hem heb opgestuurd en hij staat nog steeds niet in het systeem!

Zijn er nog meer mensen die dit hebben gehad, en hoe is dit opgelost?
Als ze bij TNT mijn pakketje zijn kwijtgeraakt pleeg ik echt een aanslag op hun bedrijf. Het zou toch niet zo zijn dat ze dat kunnen flikken :(

Grtz

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Neem contact op met Venz?

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Neem contact op met TNT :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:01

ByteDelight

Retro computing is alive!

Gefeliciteerd! Wij hadden er geen in onze Venz XXL :)

De envelop komt wel aan hoor, maar 't komt zo vaak voor dat de barcode niet werkt op tracktrace.nl...
Echt fijn (NOT) als je veel pakketjes verstuurt.

[ Voor 68% gewijzigd door ByteDelight op 10-02-2011 18:30 ]

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

• Cobalt
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-10 18:00
Ik heb laatst ook eens een track&trace code ontvangen van een pakketje dat naar mij gestuurd werd. Ook daar kreeg ik "Zending niet gevonden", het pakketje was wel de volgende dag bezorgd. Neem contact op met Venz of het ontvangen is, of vraag bij TNT naar de status van het pakketje.

[ Voor 20% gewijzigd door Cobalt op 10-02-2011 18:31 ]

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:36

Koppensneller

winterrrrrr

Waarom met Venz? Hij moet TNT bellen om te kijken wat er met zijn zending is gebeurd!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Weet je zeker dat het een 3S-nummer is wat je hebt gekregen van Venz? En heb je ook een bevestiging van Venz gehad dat ze het daadwerkelijk hebben opgestuurd? Dat lijkt me wel, anders krijg je geen 3S-nummer.

• Fly-guy
  • Niet online
KoppenSneller schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 18:29:
[...]

Waarom met Venz? Hij moet TNT bellen om te kijken wat er met zijn zending is gebeurd!
Omdat TNT niet meteen kan zien waar het pakketje is, en venz misschien wel meteen. Weet venz niets, dan zou ik TNT bellen...

• OK13
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 15:55
hyptonize schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 18:30:
Weet je zeker dat het een 3S-nummer is wat je hebt gekregen van Venz? En heb je ook een bevestiging van Venz gehad dat ze het daadwerkelijk hebben opgestuurd? Dat lijkt me wel, anders krijg je geen 3S-nummer.
Hij heeft die funny naar Venz gestuurd. Net andersom dus. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reacties!

Ik heb inderdaad mijn Funnie opgestuurd naar Venz. Zij moeten die dus krijgen, zodat ik een bevestiging kan krijgen van Venz dat ik gewonnen heb.

In iedergeval fijn om te horen dat die codes vaker niet werken.
Vanavond even langs de TNT Postwinkel in Nijmegen, hopen dat hij open is op koopavond. (De openingstijden zijn nergens te bekennen).

Ik hou jullie op de hoogte!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

OK13 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 18:34:
[...]

Hij heeft die funny naar Venz gestuurd. Net andersom dus. ;)
Joh, maar ik neem aan dat hij dat Track&Trace-nummer kreeg voor die Xbox360 + Kinect die hij gewonnen heeft? ;)

Edit: Oh, wacht. Ik heb de TS verkeerd gelezen. Hij spreekt over het track&trace-nummer van de aangetekende brief?

[ Voor 17% gewijzigd door Mr. Awesome op 10-02-2011 18:48 ]

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:59
Wanneer heb je het pakket verzonden? De Track 'n Trace code werkt vaak pas na 0:00.

Dus als hij vandaag verzonden is werkt de code pas vannacht.

Beter lezen * ThinkPad |:(

Week geleden dus

[ Voor 20% gewijzigd door ThinkPad op 10-02-2011 18:49 ]

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:22
ThinkPadd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 18:48:
Wanneer heb je het pakket verzonden? De Track 'n Trace code werkt vaak pas na 0:00.

Dus als hij vandaag verzonden is werkt de code pas vannacht.

Beter lezen * ThinkPad |:(

Week geleden dus
Een week geleden staat erin.

Ik zou contact opnemen met Venz, kijken of ze je gouden funny hebben ontvangen. Nee? Dan bel je TNT en vraag je waar je pakket is. Grote kans dat een jong iemand daar zag staan Venz, hee daar zal wel zon goud ding inzitten. Die neem ik mee. Volgens mij gebeurt dat vaker daar dan je denkt.

Zucht...

Verwijderd

Topicstarter
SgtElPotato schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 18:51:
[...]

Een week geleden staat erin.

Ik zou contact opnemen met Venz, kijken of ze je gouden funny hebben ontvangen. Nee? Dan bel je TNT en vraag je waar je pakket is. Grote kans dat een jong iemand daar zag staan Venz, hee daar zal wel zon goud ding inzitten. Die neem ik mee. Volgens mij gebeurt dat vaker daar dan je denkt.
Als dat zo is dan is TNT echt een te triest bedrijf voor woorden. Heb ik eindelijk een keer ergens geluk mee en win ik iets, en dan is het gewoon weg omdat je het door TNT laat bezorgen :'(

Maargoed, laten we hopen op het beste!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 20:55
Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 18:46:
Bedankt voor de snelle reacties!

Ik heb inderdaad mijn Funnie opgestuurd naar Venz. Zij moeten die dus krijgen, zodat ik een bevestiging kan krijgen van Venz dat ik gewonnen heb.

In iedergeval fijn om te horen dat die codes vaker niet werken.
Vanavond even langs de TNT Postwinkel in Nijmegen, hopen dat hij open is op koopavond. (De openingstijden zijn nergens te bekennen).
Ik hou jullie op de hoogte!
Hoezo nergens te bekennen ?
http://www.tntpost.nl/voo...btnZoek.x=40&btnZoek.y=21
Klik op de locatie, en dan op details.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:59
Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 18:53:
[...]

Als dat zo is dan is TNT echt een te triest bedrijf voor woorden. Heb ik eindelijk een keer ergens geluk mee en win ik iets, en dan is het gewoon weg omdat je het door TNT laat bezorgen :'(

Als het aangetekend is verzonden is het verzekerd tot een bepaalde waarde, ik vraag me alleen af hoever ze dat doortrekken. Want in jouw geval was dat stukje plastic een Xbox waard, maarja misschien vergoeden ze wel alleen de waarde van het stukje plastic :')

Edit: http://www.tntpost.nl/voorthuis/brieven/aangetekende-brief/ max 50 euro vergoeding dus

[ Voor 6% gewijzigd door ThinkPad op 10-02-2011 18:56 ]

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:01
[...]

Recentelijk is bij mij zelfs een schroefje voor bij vga/dvi poorten uit een envelop gejat bij de TNT. Maar goed, succes in ieder geval, ik heb ook wel eens gehad dat track en trace niet werkte, dus er is nog hoop.

[ Voor 45% gewijzigd door Bastard op 10-02-2011 18:59 ]

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 20:55
Bij "verzekerservice" als je kan aantonen wat de waarde is ( factuur / taxatierapport etc ) , is de aansprakelijkheid tot € 5.500,- . Lijkt me die lullige 11 euri wel waard, zeker in dit geval. Het aantonen van de waarde aan de andere kant is een ander verhaal in dit geval. Schadevergoeding blijft max 50 Eur.

Zie deze link voor meer info over verzekerservice van TNTpost.

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Is dat "Zending niet gevonden" de hele melding of staat daar nog wat meer bij?

Ik geloof dat het begin december vorig jaar was dat ik weer voor het eerst sinds geruime tijd T&T gebruikte en dat niet bleek te werken. Toen ik later met TNT belde hoorde ik dat dit al vele maanden zo was. TNT heeft toen namelijk hun T&T "verbeterd" (lees stuk gemaakt en verkreupeld).

Ik had nl. uitgevonden hoe ik het min of meer wel werkend kon krijgen (wel in IE-8 onder W7 maar nog niet onder Firefox) en belde met TNT om te vragen hoe ik het wel met Firefox werkend kon krijgen. Dat wist de dame niet maar ze vertelde me dus wel de zaken op welke grond ik bovenstaande opmerkingen in combinatie met mijn eigen observaties baseer.

Het bleek met een standaard geconfigureerde, met W7 meegeleverde IE-8 niet (meer) te werken. Wat deed ik om het wel werkend te krijgen? Via Extra > Internetopties > Geavanceerd en dan bij de SSL en TSL opties de openstaande vakjes alsnog aangevinkt. Blijkbaar gebruik(t)en ze bij TNT een van die beveiligde communicatieprotocollen die niet standaard actief staan in de meest gangbare browsers. Briljant volk daar bij TNT. Onder Firefox kon ik het (toen) niet werkend krijgen met de instellingen die daar (toen) in beschikbaar waren maar ik vond het niet boeiend genoeg om daar te veel moeite in te steken.

Kijk even of dat bij jou misschien ook speelt.

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Wat ik nog gehoord heb is of je de goede postcode heb ingegeven. Je moet namelijk de postcode van de ontvanger invoeren.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

[...]

Heb je ze nou al gebeld? O-)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ben benieuwd of er al voorruit gang is :)

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-11 15:38
Ik ben ook wel benieuwd :D

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-11 08:24

D-rez

dexels

ik ook.

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-11 18:02

alwinus

Tweaked

hmmm heel jammer hoor...altijd fijn als deze draadjes opeens ophouden zonder te horen hoe het is afgelopen ;)
Pagina: 1