Het beeldscherm van mijn zusjes pc (Packard Bell, volgens mij een Viseo, wat voor een weet ik niet precies) had opeens niet meer de goede resolutie. Dus ik dacht: laat ik eens nieuwe drivers downloaden. Ik begon eerst met die van de grafische kaart (nVidia GeForce 7050/ nForce 620i, uit m'n hoofd).
Toen ik dit gedaan had startte ik de computer opnieuw op.
Hier begint het probleem, want alles werkt nog tot aan het laadscherm van Windows (Vista Home Premium x64). Zodra Windows dan zou moeten opstarten blijft het scherm op zwart staan.
Als ik dan een andere monitor op de computer aansluit werkt dit ook niet, maar mijn laptop aan de monitor werkt dan opeens wel.
Ik ga er dus van uit dat het iets te maken moet hebben van die driver.
Hoe kan ik deze nu weer verwijderen?
P.S. Zo, he he, flink verhaal, als jullie meer info nodig hebben.... be my guest!!
Toen ik dit gedaan had startte ik de computer opnieuw op.
Hier begint het probleem, want alles werkt nog tot aan het laadscherm van Windows (Vista Home Premium x64). Zodra Windows dan zou moeten opstarten blijft het scherm op zwart staan.
Als ik dan een andere monitor op de computer aansluit werkt dit ook niet, maar mijn laptop aan de monitor werkt dan opeens wel.
Ik ga er dus van uit dat het iets te maken moet hebben van die driver.
Hoe kan ik deze nu weer verwijderen?
P.S. Zo, he he, flink verhaal, als jullie meer info nodig hebben.... be my guest!!