• Macromark
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-07 09:02
Ik heb een probleempje. Ik heb een film op me pc staan. Deze film bestaat uit allemaal bestanden (.ifo .bup .vob). Wat ik wil doen is deze film omzetten naar Mp4 zodat ik hem kan afspelen op me PS3. Ik heb al overal gezocht naar programma's en fors afgezocht maar kan nergens iets vinden!:( Ik wil graag een programma die het kan omzetten!

Thx!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Super kan het volgens mij wel.

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-09 14:12
Je hebt waarschijnlijk DVD-Video bestanden. Heb je al gezocht naar een DVD->Mp4 convertertje?

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:47
Heb je dit topic al gevonden? DVD naar kwaliteitsvolle MKV omzetten

• Macromark
Supre dat er zo snel al reacties zijn! :O Ik ga even dat Super proberen, ik hou jullie op de hoogte :)

[ Voor 122% gewijzigd door Macromark op 10-02-2011 17:03 ]

• Macromark
Ik krijg de hele tijd een error bij Super als ik ga converteren naar MP4. Tegelijkertijd krijg ik ook een melding van AVG free dat ie een potentieel gevaarlijk bestand heeft gevonden. Ik kan AVg alleen niet afsluiten, ik probeer het af te sluiten via taakbeheer maar hij zegt dat ik geen toegang heb! Erg vaag:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hfos
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Voor DVDs gebruik ik tegenwoordig Magic DVD Ripper. Idioot eenvoudig. Gratis trial staat op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 19:36

Caveman

whahoehaha

AutoGordianKnot
Special voor dvd's

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macromark
Ik gebruik nu Magic DVD Ripper. Erg handig! Onwijs bedankt iedereen voor de hulp!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een tijd geleden movavi gekocht. Super proggie, veel features, sommige bewerkingen zijn niet al te vlot, maar dat kan je ook niet altijd verwachten als je video's converteert.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is een link naar een programma dat wordt verondersteld om te doen wat je wilt. Het is echt gratis!

http://www.leawo.com/dvd-to-mp4-converter/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 11:52
RipBot is wel een makkelijke met goede kwaliteit resultaten. http://www.videohelp.com/tools/RipBot264

Wil je de subs er nog uit hebben als srt kun je subrip gebruiken. http://www.videohelp.com/tools/Subrip
Deze kun je dan ook in ripbot laden zodat de srt in je mp4 of mkv terecht komt.

Handbrake is ook een optie maar hij is trager met omzetten en geeft (vind ik) minder kwaleit rips met de default settings.

[ Voor 13% gewijzigd door yrosma op 02-03-2011 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 19:40
Ik gebruik altijd de Youtube video downloader voor converteren, Link.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Pagina: 1