Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

DVD Drive vervangen door HDD in laptop

Pagina: 1
Acties:

• dsmits
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-11-2024
Hi,

Ik ben opzoek naar iets waarmee ik de ingebouwde dvd drive in me laptop kan vervangen door een harddisk. Heb mijn hdd vervangen door een ssd maar zou graag ook die oude hd in me laptop bevestigen voor extra opslag capaciteit en dvd drive gebruik ik toch nooit. Nu de vraag hoe heet zo iets en wellicht iemand een linkje?

grtz

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-11 20:57

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

In een willekeurige zoekmachine kan je natuurlijk een zoekopdracht hiernaar doen, wat weerhoud jou ervan?
ik kreeg namelijk ineens ttp://www.tomshardware.com/reviews/ssd-notebook-portable,1913.html linkje gevonden, aangezien vaak genoeg dvd/ssd/hdd drives dezelfde aansluiting hebben zou dit genoeg moeten zijn.
Natuurlijk kan ik vanaf afstand niet ruiken welke laptop je hebt, dus het kan iets afwijken.

[ Voor 1% gewijzigd door kKaltUu op 10-02-2011 15:48 . Reden: kan link niet als URL neerzetten. ]

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:37
@kKaltUu, moet je 'm (ivm de komma die erin zit) even tussen haakjes zetten: linkje

@TS: Handig als je het type notebook ook even vermeld.

[ Voor 14% gewijzigd door Nielson op 10-02-2011 15:52 ]

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb ook zo'n ding, volgens mij moet je zoeken op "caddy".

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• dsmits
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-11-2024
ik heb een xxodd XNi 760cuh, maar dacht dat het wel redelijk standaard formatten waren? Heb nu 2 winkels gebeld maar die kenden het niet zo bij de helpdesk en zouden me terug mailen maar beetje ongeduldig :)..

iig thanks voor dat woord! zoekt een stuk makelijk inderdaad kom meer tegen. Is nog neit makelijk valt me op :(

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
In zo'n xxodd zit waarschijnlijk een standaard "slimline" DVD.
Maar let wel ff op, die zijn er in P-ATA en S-ATA uitvoering. Mijn caddy heeft een P-ATA aansluiting in mijn laptop, en er zit een converter in zodat er een S-ATA harddisk in kan. Hierdoor is het ding ook niet bootable.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Zoiets wordt ook vaak Media Bay of Storage Bay Adapter genoemd, misschien dat je nog wat verder komt als je daarop zoekt.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:19

Thandor

SilverStreak

dsmits, zou je in de toekomst wat meer informatie kunnen geven als je een topic opent? In dit soort gevallen is het altijd handig om te weten waar je op gezocht hebt en om welke apparatuur het gaat ;).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1