Na 5 jaar toch maar eens een nieuwe sig :X | Roze nerdjes; ze bestaan ;P | All we need is one world wide vision - Queen | Novell servers reboot je om 11 uur, logisch toch? |:(
Niemand ervaring mee?
Na 5 jaar toch maar eens een nieuwe sig :X | Roze nerdjes; ze bestaan ;P | All we need is one world wide vision - Queen | Novell servers reboot je om 11 uur, logisch toch? |:(
Blijkbaar niet...Op Friday 16 March 2001 22:30 schreef acq het volgende:
Niemand ervaring mee?
Ik heb ook een FreeSCO bak! Wat heb jij er allemaal voor packages op staan als ik vragen mag?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Tot nog toe alleen het staandaardspul. Dus DHCP en firewall en dergelijke. De rest moet ik nog proberen. Ik moet eerst nog voor mekaar krijgen dat dat modem continu op dezelfde manier reageerd, anders moet ik steeds tig keer inbellen. Voor de rest wil ik graag een package installen die aangeeft hoeveel data verkeer er is. Aangezien ik een datalimiet heb.Jelmervos screef: welke packages
Continued via ICQ
Voor diegenen die het interesseert: probleem opgelost. Op de harde schijf geinstaleerd en liep daarna meteen 
BTW waarom is dit topic van Network Troubleshooting naar Non Windows Operating Systems gezet. Ik heb van te voren gekeken in welk forum Freesco stond -> NT. Anywayz, ik heb een oplossing
BTW waarom is dit topic van Network Troubleshooting naar Non Windows Operating Systems gezet. Ik heb van te voren gekeken in welk forum Freesco stond -> NT. Anywayz, ik heb een oplossing
Easy... probs met FreeSCO zijn beter te verhelpen in Non WOS dan in NT
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Pagina: 1