• IJburger
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-03 13:53
Er is een nieuwe HTC smartphone ontdekt: de Cullinan: *knip*

"De HTC Cullinan wordt geleverd met een Windows Mobile 6.5 Professional en zal een update krijgen naar de Windows Phone 7. Waarom de toestel niet gelijk geleverd wordt met Windows Phone 7 is onduidelijk maar de hardware is niet van de slechtste kant.

De HTC Cullinan heeft een ingebouwde WLAN Router waarmee je een eigen WLAN hotspot creëert. Helaas is dit een techniek wat in Nederland niet toegepast kan worden omdat we verbonden zijn aan datalimieten of aan de Fair Use Policy.

Het toestel is ook voorzien van een 5 megapixel frontcamera waarmee je videogesprekken kan voeren en als handigheid heeft het toestel aan de achterkant een standaard zodat je toestel in een standaardpositie staat tijdens je videogesprek."

Afbeeldingslocatie: http://www.delaagsterekening.nl/blog/wp-content/uploads/2011/02/HTC_Cullinan_01-300x168.jpg

Voor meer specs, check de bron.

Prachtig apparaat vind ik zelf. wel minder dat het standaard met WM 6.5 geleverd wordt, hij kan makkelijk een upgrade krijgen naar Windows Phone 7. Wordt afwachten.

[ Voor 64% gewijzigd door BastiaanN op 27-02-2011 16:18 ]

• lzandman
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Tenzij Microsoft de hardware specs bijstelt, kan deze telefoon geen WP7 worden. Er moeten drie knoppen onderaan zitten: Back, Windows en Search.

Aan de andere kant zouden ze er ook gewoon een nieuwe glasplaat met andere iconen op kunnen zetten.

What's the speed of Dark?

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:49
Als je goed had gelezen staat er ook dat hij een upgrade krijgt naar windows phone 7. Aan de andere kant is het eigenaardig dat er standaardt windows mobile 6.5 meegeleverd wordt. Misschien voor enkele zakelijke gebruikers?

Ik zie iig wel een back en een windows knop. Het 3e tekentje kan ik niet helemaal ontcijferen.

WP: Ecodan PUHZ-SW50

• FeareX
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Mooi toestel, heeft iets weg van de HD2.

Misschien wordt deze wel met WP6.5 geleverd zodat de XDA community weer aan de slag kan?

De screen onderaan waar je HTC Sense ziet lijkt wel Cookie's Home Tab?? 4 iconen e.d. of is er al een HTC toestel standaard zo uitgerold?

Canon EOS R | Olympus OM-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
IJburger schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 14:40:
Er is een nieuwe HTC smartphone ontdekt: de Cullinan: bron

Prachtig apparaat vind ik zelf. wel minder dat het standaard met WM 6.5 geleverd wordt, hij kan makkelijk een upgrade krijgen naar Windows Phone 7. Wordt afwachten.
Kan je de topicstart aub uitbreiden? Dit is wel erg karig voor een topic over een telefoon. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:55

HollovVpo1nt

I like gadgets

Schitterend toestel. Mijn contract loop in December 2011 af, ik kan niet wachten op het telefoonaanbad tegen die tijd :D

Over de uitbreiding van de topicstart ben ik het eens, wel matig dit.
Pagina: 1