Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• TomTube
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-12-2024
beste tweakers,
ik heb al sinds enige tijd een ipod nano 16gb. Nou zijn al vrij snel de originele oortjes gesneuveld, en heb ik verder gebruik gemaakt van cheap budget oortjes. nou zat ik toch wel te denken aan wat meer kwaliteits oortjes, want ik erger me namelijk aan de kwaliteit van mijn huidige oortjes. nou vroeg ik mij af wat een goede keus is. Ik heb denk ik toch wel voorkeur voor in-ear oortjes. ik zoek vooral oortjes die ook lang meegaan. want al mijn voorgaande oortjes zijn gesneuveld omdat er een los contactje was waardoor ik nog maar in 1 oortje geluid had. Zelf zat ik te denken aan de steelseries in ear headset. alleen ik heb zelf weinig/geen ervaring met oortjes, dus daarom vraag ik jullie hulp :)

bvd
Tom

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:55
Ik het laatst de Sennheiser CX250 gekocht, naar aanleiding van een review hier op Tweakers. 30 euro bij de BCC, moet zeggen dat het echt top kwaliteit is, beter als de ipod oortjes, en de in-ear zit beter als enig ander die ik heb geprobeerd. Of hij lang meegaat kan ik nog niet echt over zeggen, heb deze nu zo'n 3 weken.

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Er zal ongetwijfeld al wel een topic of wat over lopen, mss idee daar eerst even naar kijken, als je niet weet wat je moet kiezen is het makkelijker eerst maar eens een lijstje maken met wat je wil, dan een shortlist maken van mogelijke kandidaten via pricewatch zoeken, dan uit de shortlist een aantal mogelijke kandidaten kiezen en DAN hier wat posten :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Verwijderd

Ik stel je voor om ook eens naar de Ultimate Ears van Logitech te kijken. Deze hebben net een hele nieuwe serie op de markt gezet en misschien zit hier wat voor je tussen. De mijne bevallen in ieder geval erg goed! (Ik heb de Ultimate Ears 700, staan wel op google.)

Degene die jij noemt heb ik ook goede woorden over gehoord, wat is verder je budget?

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-11 22:06

FeaR

In GoT we trust

Dit soort topics mag tegenwoordig in Accessoires en Navigatie, dus ik move het topic even daarheen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als je je afvraagt wat een goeie keus is, dan is het op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat. Je kan in de Pricewatch kijken, reviews lezen, ervaringen zoeken op GoT, en zo je keuze maken. Mocht je dan toch nog met vragen zitten, dan kun je ze hier stellen, maar dit is niet de bedoeling. Dit topic gaat dan ook dicht, met een verwijzing naar Het algemeen beleid.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.