Onze brancheorganisatie biedt enkele webdiensten aan. Deze zijn gemaakt met Microsoft Sharepoint. Ik liep tegen het probleem aan dat met Firefox en Chrome op enkele pagina's buttons missen, en nog enkele andere problemen. Ik heb de webmaster op de hoogte gesteld, en ik kreeg het antwoord dat ik maar internet explorer moet gebruiken. Dit wordt een beetje moeilijk omdat ik hier met Linux werk.
Klopt het dat webpagina's gebaseerd op Mircrosoft Sharepoint "Iexplorer only" zijn? (bijvoorbeeld door gebruik van Activex) Of heeft de webmaster zich hier gemakkelijk vanaf willen maken?
Ik heb op zich niet zoveel tegen Iexplorer. Ik heb alleen wel iets tegen webdiensten die niet met de gangbare browsers overweg kunnen.
Klopt het dat webpagina's gebaseerd op Mircrosoft Sharepoint "Iexplorer only" zijn? (bijvoorbeeld door gebruik van Activex) Of heeft de webmaster zich hier gemakkelijk vanaf willen maken?
Ik heb op zich niet zoveel tegen Iexplorer. Ik heb alleen wel iets tegen webdiensten die niet met de gangbare browsers overweg kunnen.