Windows 7 backup systeemkopie instellingen niet beschikbaar

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iivvvii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:32
De laatste tijd loopt mijn windows backup steeds vast bij het maken van de systeemkopie. Waarschijnlijk komt dit doordat de maximale grote die ingesteld is wordt overschreden. Nu wil ik deze instellingen wijzigen, maar ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar om bij de juiste instellingen te komen. Zie de afbeelding, het knopje is grijs gemaakt en het is niet klikbaar.

Afbeeldingslocatie: http://img84.imageshack.us/img84/5363/windows7backup.png

De backup wordt gedaan op een NAS. Alles ging goed met het backuppen tot een paar weken geleden. Dit heeft waarschijnlijk dan ook te maken met de hoeveelheid data op de C schijf. Via google kom ik er niet achter, kom niet achter de juiste termen om naar dit probleem te zoeken. Heeft iemand enig idee waarom de instellingen niet beschikbaar zijn?

[ Voor 27% gewijzigd door iivvvii op 09-02-2011 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-05 21:11
Wat voor foutmelding kreeg je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iivvvii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:32
Bedankt voor je reactie. Sorry dat het even duurde voor ik kon reageren, maar bij deze de verschillende foutmeldingen:
In System logboek staat oa:
  • Bij de schaduwkopieën van volume C: zijn afgebroken omdat de schaduwkopieopslag niet kan worden uitgebreid vanwege een door de gebruiker opgelegde limiet.
In Toepassing logboek staat oa:
  • De back-upbewerking die om ‎2011‎-‎02‎-‎09T19:03:42.284646000Z is gestart, is mislukt met foutcode: 2155348000 (De schaduwkopie van het bronvolume kan niet worden gevonden door Windows Back-up.). Controleer de gebeurtenisdetails voor een oplossing en voer de back-upbewerking opnieuw uit wanneer het probleem is opgelost.
  • De back-up is niet geslaagd. Fout: De schaduwkopie van het bronvolume kan niet worden gevonden door Windows Back-up. (0x80780020).
  • De back-upbewerking die om ‎2011‎-‎02‎-‎09T19:34:41.143247200Z is gestart, is mislukt met foutcode: 2147942402 (Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.). Controleer de gebeurtenisdetails voor een oplossing en voer de back-upbewerking opnieuw uit wanneer het probleem is opgelost.
  • De back-up is niet geslaagd. Fout: Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden. (0x80070002).
Een andere reden zou misschien kunnen zijn dat de netwerk verbinding even wegvalt, maar zou dat deze errors op kunnen leveren?