De laatste tijd loopt mijn windows backup steeds vast bij het maken van de systeemkopie. Waarschijnlijk komt dit doordat de maximale grote die ingesteld is wordt overschreden. Nu wil ik deze instellingen wijzigen, maar ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar om bij de juiste instellingen te komen. Zie de afbeelding, het knopje is grijs gemaakt en het is niet klikbaar.

De backup wordt gedaan op een NAS. Alles ging goed met het backuppen tot een paar weken geleden. Dit heeft waarschijnlijk dan ook te maken met de hoeveelheid data op de C schijf. Via google kom ik er niet achter, kom niet achter de juiste termen om naar dit probleem te zoeken. Heeft iemand enig idee waarom de instellingen niet beschikbaar zijn?

De backup wordt gedaan op een NAS. Alles ging goed met het backuppen tot een paar weken geleden. Dit heeft waarschijnlijk dan ook te maken met de hoeveelheid data op de C schijf. Via google kom ik er niet achter, kom niet achter de juiste termen om naar dit probleem te zoeken. Heeft iemand enig idee waarom de instellingen niet beschikbaar zijn?
[ Voor 27% gewijzigd door iivvvii op 09-02-2011 23:27 ]