Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 395716

Topicstarter
beste forum members,

ik heb een samsung ue40b6730 led tv gekocht, om in mijn slaap kamer aan het plafond te hangen.

hij moet vlak tegen het plafond komen te hangen recht boven mijn hooft kussen.

nu geeft samsung in de handleiding aan dat hij onder een niet kleinere hoek als 15 graden mag hangen.
vlak aan het plafond zou naar mijn menig 0 graden zijn dus dat zou niet mogen.

ook na een mail aan de klantenservice word ik niet veel wijzer, ik heb het verhaal uitgelegd en krijg het antwoord wij adviseren u dit niet te doen.

mijn vraag is kan iemand een antwoord geven op de vraag mag een lcd led tv vlak aan het plafond hangen?
natuurlijk hangt hij stevig aan het plafond, en worden er gaten in het plafond geboord waardoor de warmte van de tv weg kan in de balk laag van het plafond.

mijn vraag is dus of het technisch slecht is voor een scherm om hem vlak neer te hangen.

mvg nudel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakskus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-04 08:47
heb je eerst de tv gekocht zonder te kijken of dit mogelijk is?

Beschikbaar voor ontwikkeling van (webbased) applicaties en dataconversies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:00

D4NG3R

kiwi

:)

Vanwege de warmte zal hij waarschijnlijk niet plat mogen hangen. (Omdat de warmte anders nergens heen kan stromen) Maaruh, waarom hang je hem niet ietsje onder een hoek? Is nog een stuk prettiger ook :S.

[ Voor 14% gewijzigd door D4NG3R op 09-02-2011 22:36 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:58
Staat er in de gebruiksaanwijzing niet bij waarom hij niet recht tegen het plafond mag hangen?
Bij een LED tv lijkt het me niet veel uit maken, ik heb wel ooit ergens gehoord dat plasma tv's rechtop vervoerd moeten worden, en dus ook niet plat tegen het plafond moeten hangen.

Wel een leuk idee trouwens, om een tv echt recht boven je bed te hangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:06
Gewoon een juiste houder regelen, en ophangen dat ding! Wat jij wil is nl. vanuit de stoel , bed whatever tv kijken en dus staat de tv dan "haaks"dus 90 graden op het plafond. De 15 graden regel is naar mijn idee er meer voor bedoeld dat je je tv niet plompverloren op het plafond vast maakt, en de tv zijn warmte dus niet kwijt kan.... :)

Oh wacht ff lees je post nog eens, en zie dat je hem direct boven je bed wil hangen. Je zal dan toch die 15 graden aan moeten houden. maar dat moet geen probleem zijn hoor. Als je met je hoofd op je kussen ligt kijk je toch niet strak ophoog.... De 15 graden komt dus nog beter uit ! :)

[ Voor 29% gewijzigd door Cybersijp op 09-02-2011 22:41 . Reden: beter lezen.... ]

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???