*knip*
[ Voor 97% gewijzigd door BastiaanN op 27-02-2011 16:18 ]
[ Voor 97% gewijzigd door BastiaanN op 27-02-2011 16:18 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2011 22:04 ]
Dat meewerken is niet helemaal vanzelf gegaan, het was vrijwillig met een oplossing komen, of wachten op maatregelen die opgelegd gaan worden door de EU, link.En dat allemaal door een Toine Manders ( VVD Europarlementarier ) die zijn la opentrok en zich irriteerde aan de hoeveelheid laders.. Overigens duurt het nog wel een paar maanden voordat we dit IRL merken.IJburger schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 21:50:
De universele officiele micro-usb lader is nu officieel gelanceerd door de Europese Commissie: bron. Een nieuw tijdperk(je) aangebroken in telecomland lijkt mij.
Vind het een mooi initiatief en ook mooi dat de grote fabrikanten eraan mee hebben gewerkt. Ik vraag me af of Apple ook eraan mee gaat doen: wellicht dat de iPhone 5 een micro-usb poort krijgt?
Volgens mij hebben 90% van de nieuwe phones al micro-usb?Yippie schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 22:30:
[...]
Overigens duurt het nog wel een paar maanden voordat we dit IRL merken.
Ach zo, dat wist ik niet. Of heeft de Samsung hem enkel om te laden?SpamLame schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 22:52:
En toch heeft de Galaxy S een micro USB aansluiting voor laden.
Nee dan bv de Nokia X6, wel de aansluiting maar laden hoe maar.
Dan krijg straks hetzelfde wat je nu al bij printers hebt, geen kabel erbij. En dan in de winkels natuurlijk mooie bakken bij de telefoons met laders. Verwacht alleen niet dat de telefoons goedkoper worden overigens, grote kans dat ze zoiets gewoon aangrijpen om meer winst te maken.IJburger schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 22:10:
Misschien dat fabrikanten helemaal geen laders in de doosjes gaan stoppen? Dat kan ook nog. Maar ik ben het met Lighteye eens. Eindelijk dan ook klaar met al die snoeren die steeds rondhangen en ook allemaal op mekaar lijken.
En daar natuurlijk minimaal 20 euro voor vragen, anders is het niet erg "Apple"Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 21:53:
Apple kan natuurlijk ook een simpel female-micro USB naar iPhone converter kabeltje uitbrengen, dan zijn mensen met een iPhone ook weer geholpen.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq