Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• IJburger
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-08 18:38
*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door BastiaanN op 27-02-2011 16:18 ]

Verwijderd

Apple kan natuurlijk ook een simpel female-micro USB naar iPhone converter kabeltje uitbrengen, dan zijn mensen met een iPhone ook weer geholpen.

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Dat is zeker handig, maar dan nog krijg je bij elke nieuwe telefoon die je koopt een lader. Dus heb je 3-4 laders thuis liggen, heb je nog niks aan.

Verwijderd

Het zal me een worst zijn dat het beter is voor het milieu. Ik ben alleen voor vanwege het idee dat 1 oplader gewoon enorm makkelijker en handiger is. En dan graag niet alleen voor telefoons maar alle (mobiele) apparaten :) Heb je een extra nodig of is de huidige kapot, hop zo een nieuwe. Of bij een ander kunnen opladen wordt ook makkelijker. En dan niet de soms belachelijke prijzen hoeven te betalen omdat er weer een merk moet zijn met een exotische aansluiting en denkt dat ze daarin zo uniek zijn dat ze de jackpot mogen vragen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2011 22:04 ]

• IJburger
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-08 18:38
Misschien dat fabrikanten helemaal geen laders in de doosjes gaan stoppen? Dat kan ook nog. Maar ik ben het met Lighteye eens. Eindelijk dan ook klaar met al die snoeren die steeds rondhangen en ook allemaal op mekaar lijken.

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:05
IJburger schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 21:50:
De universele officiele micro-usb lader is nu officieel gelanceerd door de Europese Commissie: bron. Een nieuw tijdperk(je) aangebroken in telecomland lijkt mij.

Vind het een mooi initiatief en ook mooi dat de grote fabrikanten eraan mee hebben gewerkt. Ik vraag me af of Apple ook eraan mee gaat doen: wellicht dat de iPhone 5 een micro-usb poort krijgt?
Dat meewerken is niet helemaal vanzelf gegaan, het was vrijwillig met een oplossing komen, of wachten op maatregelen die opgelegd gaan worden door de EU, link.En dat allemaal door een Toine Manders ( VVD Europarlementarier ) die zijn la opentrok en zich irriteerde aan de hoeveelheid laders.. Overigens duurt het nog wel een paar maanden voordat we dit IRL merken.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:38
Yippie schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 22:30:
[...]

Overigens duurt het nog wel een paar maanden voordat we dit IRL merken.
Volgens mij hebben 90% van de nieuwe phones al micro-usb?

Behalve Apple (natuurlijk...) en Samsung :/

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11 17:27

SpamLame

niks

En toch heeft de Galaxy S een micro USB aansluiting voor laden.
Nee dan bv de Nokia X6, wel de aansluiting maar laden hoe maar.

• Fire69
  • Laatst online: 23:38
SpamLame schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 22:52:
En toch heeft de Galaxy S een micro USB aansluiting voor laden.
Nee dan bv de Nokia X6, wel de aansluiting maar laden hoe maar.
Ach zo, dat wist ik niet. Of heeft de Samsung hem enkel om te laden?
Want de Galaxy Tab heeft zo'n brede Apple-lookalike aansluiting...

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:28

Sick Nick

Drop the top!

IJburger schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 22:10:
Misschien dat fabrikanten helemaal geen laders in de doosjes gaan stoppen? Dat kan ook nog. Maar ik ben het met Lighteye eens. Eindelijk dan ook klaar met al die snoeren die steeds rondhangen en ook allemaal op mekaar lijken.
Dan krijg straks hetzelfde wat je nu al bij printers hebt, geen kabel erbij. En dan in de winkels natuurlijk mooie bakken bij de telefoons met laders. Verwacht alleen niet dat de telefoons goedkoper worden overigens, grote kans dat ze zoiets gewoon aangrijpen om meer winst te maken.

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:23

Standeman

Prutser 1e klasse

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 21:53:
Apple kan natuurlijk ook een simpel female-micro USB naar iPhone converter kabeltje uitbrengen, dan zijn mensen met een iPhone ook weer geholpen.
En daar natuurlijk minimaal 20 euro voor vragen, anders is het niet erg "Apple" :P

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• MSalters
  • Laatst online: 13-09 00:05
Het idee van de universele oplader is nou juist dat je dit soort converter kabeltjes niet meer nodig hebt.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Pagina: 1