S3 zou het eenvoudigst zijn. Zijn voldoende in-bay pomp/reservoir combinaties op de markt, van XSPC bijvoorbeeld.
het is een XSPC X2O RASA RS120 WaterCooling Kit
Ik zou zelf voor een oplossing gaan waarbij de pomp op de bodem staat. De pomp kan namelijk vibreren, en de bodem van je kast is vaak het minst resonantie gevoelig. Nadeel is wel dat er dan altijd slangen voor je insteekkaarten (videokaart) lopen, maar met een paar tye raps heb je daar weinig last van. Verder natuurlijk, de luchtstroom van je radiator je systeem UIT laten stromen (of je moet een stof filter willen plaatsen). Klassiek is de S2 of S5 oplossing op, want dan is de airflow door de kast vaak het beste. Ik zie echter dat je geen case fan aan de voorkant hebt, en dat je PSU boven je radiator zit (niet optimaal, er is kans dat je relatief veel lucht 'recycled' van de radiator naar de PSU). Ik zou in jouw geval voor S1 gaan.
P.S. Je koelblok op de CPU heeft met meeste profijt van een hoge waterdruk, ik zou de volgorde van je lus omdraaien (dus pas na de koelblokken naar de radiator, de pressure drop over de inlaat en uitlaat van veel radiatoren is minstens zo groot als van het CPU blok).
P.P.S. Zelf loop ik met een enkele black ice radiator met 12 cm fan van BeQuit! tegen de thermische grens aan bij een load van >175 watt. Voor het zwaardere werk zal je er nog een radiator bij moeten plaatsen.
P.S. Je koelblok op de CPU heeft met meeste profijt van een hoge waterdruk, ik zou de volgorde van je lus omdraaien (dus pas na de koelblokken naar de radiator, de pressure drop over de inlaat en uitlaat van veel radiatoren is minstens zo groot als van het CPU blok).
P.P.S. Zelf loop ik met een enkele black ice radiator met 12 cm fan van BeQuit! tegen de thermische grens aan bij een load van >175 watt. Voor het zwaardere werk zal je er nog een radiator bij moeten plaatsen.
Die kit heb ik ook, ik heb hem ook dmv een push pull bevestigd gehad, RAD en 1 fan aan de buitenkant zoals op S2 en 1 fan aan de binnenkant zoals op S2. en de mesh er tussen uit gesloopt van de kast.
https://mobileservicecenternetherlands.nl/ - goedkoop en snel je idevice gerepareerd