Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

firefox 4 beta 11 probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb probleem sins beta 10 elke keer als ik google open blijft de browser vast lopen maar dan vaag.
zonder dat ik in taakbeheer zie dat die progamma niet reageert. ik heb alle add ons uitgeschakeld nog steeds loopt die vast bij google. :(

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:06

F.West98

Alweer 16 jaar hier

het is ook een betaversie hé, klik op feedback aan de rechterkant, en je zegt het tegen mozilla 8)

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Verwijderd

Topicstarter
F.West98 schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 20:12:
het is ook een betaversie hé, klik op feedback aan de rechterkant, en je zegt het tegen mozilla 8)
had ik al een keer gedaan via beta 10 nog steeds het zelfde :/

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 10:19

Pogostokje

* twiet *

Zoek uit wat het conflict veroorzaakt en geef het aan ze door. Het is een beta, dus je kiest er voor om proefkonijn te zijn en ze waarderen je hulp om het op te lossen.
Ik gok, omdat Google toch wel een veelgebruikte website is, dat anderen dit probleem niet hebben.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Pogostokje schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 20:22:
Zoek uit wat het conflict veroorzaakt en geef het aan ze door. Het is een beta, dus je kiest er voor om proefkonijn te zijn en ze waarderen je hulp om het op te lossen.
Ik gok, omdat Google toch wel een veelgebruikte website is, dat anderen dit probleem niet hebben.
i know firefox 4 heeft do not track mj mozilla support is no lamer dan steam support. hele overlayer werkt niet met google ^^ eerst werkte google transelate niet en nu werkt gmail niet meer en transelate wel enige oplossing die krijgt is er vaag iets met overlayer opnieuw starten xD ik zie wel hoe mozilla dit probleem fixt

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:49
Er zitten grotere bugs in je spelling dan het aantal bugs wat Firefox ooit heeft gehad....
Pagina: 1