We see things as we are, not as they are
flitser die niet over je lens heen kan flitsen...
Zou het zo simpel zijn :-)
We see things as we are, not as they are
Hij kan er wel over, helaas niet doorheen... 
Wait for it!..
Wait for it!..
[ Voor 13% gewijzigd door Oyster op 09-02-2011 18:50 ]
als je er nog een zonnekap op hebt zitten kun je die er ook nog even afhalen.
Je moet eigenlijk niet aan een dslr beginnen als je dit niet op kunt lossen hé
Je kan natuurlijk ook zoals mijn moeder fotograferen. Die loopt met haar DLSR naar het onderwerp toe in plaats van in te zoomen.
Doe ik ook... Wat wil je daar nou mee zeggen dan?
Is dat zo vreemd dan? Sommige objectieven hebben niet over het gehele bereik de beste instelmogelijkheden, dan loop ik ook liever naar het object toe.__R__ schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 19:11:
Je kan natuurlijk ook zoals mijn moeder fotograferen. Die loopt met haar DLSR naar het onderwerp toe in plaats van in te zoomen.
volgens mij probeert hij te zeggen dat als je inzoomt de schaduw ook vanzelf zal verdwijnen.
__R__ schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 19:11:
[ Voor 6% gewijzigd door Ventrigo op 09-02-2011 19:21 ]
Self reflection is the school of wisdom
Je had er bij moeten zijn.Trommelrem schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 19:17:
[...]
Is dat zo vreemd dan? Sommige objectieven hebben niet over het gehele bereik de beste instelmogelijkheden, dan loop ik ook liever naar het object toe.
De tijd dat al mijn onderwerpen naar mij toe kwamen lopen is ook al lang voorbij.__R__ schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 19:11:
Zullen we het een beetje op niveau laten? Het is hier geen HK natuurlijk.
Ik stel voor dat we even wachten op de TS om te kijken of het probleem is opgelost (wat zeer waarschijnlijk is).
Ik stel voor dat we even wachten op de TS om te kijken of het probleem is opgelost (wat zeer waarschijnlijk is).
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Van je moeder kun je dus nog iets leren. Inzoomen en standpunt veranderen zijn 2 verschillende dingen.__R__ schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 19:11:
Pentax K20D K3II 16-50 50-135 / Sigma 10-20mm / Kiron 105 macro / 360FGZ / Statieven: Manfrotto BeFree en 055PRO / Crumpler Quick Escape Sling / Picasa
Pagina: 1