Hier graag discussieren over het live event van HP / Palm. Hou het netjes en geen flame-war beginnen graag!
[ Voor 51% gewijzigd door Relief2009 op 09-02-2011 18:59 ]
[ Voor 51% gewijzigd door Relief2009 op 09-02-2011 18:59 ]
[ Voor 39% gewijzigd door Relief2009 op 09-02-2011 21:00 ]
Ik denk dat we straks 3 grote spelers zullen hebben, Google, Apple en HP. WebOS ziet er erg gaaf uit en maakt serieus indruk. Naast de computers en printers heeft HP ook nog dr. Dre in de stal staan. Je ziet nu al vaak de bekende rode draadjes om je heen. Dat label kan straks mooi uitgroeien tot een iTunes concurent.Relief2009 schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 20:53:
Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van dat touch-share systeem. Ook de sync tussen telefoon en tablet wat betreft sms en calls.
Goede formfactor en erg goede specs. Alles wijst erop dat WebOs mijlenver voorop loopt op de concurrentie. Wat is concurrentie toch mooi
Edit: ik besef me net hoe krachtig HP nu is. HP maakt computers, laptops, printers, scanners en nu ook telefoons, tablets en haar eigen OS. Combineer dit en het zou niet raar zijn als we een toekomst tegemoet gaan waarbij je met 1 OS alles kan.
Edit2: wow WebOS komt naar printers en de computer!
Nothing beats rivalry my friendMiki schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 21:13:
[...]
Ik denk dat we straks 3 grote spelers zullen hebben, Google, Apple en HP. WebOS ziet er erg gaaf uit en maakt serieus indruk. Naast de computers en printers heeft HP ook nog dr. Dre in de stal staan. Je ziet nu al vaak de bekende rode draadjes om je heen. Dat label kan straks mooi uitgroeien tot een iTunes concurent.
Vorige week had Google ook al mooie dingen laten zien met Honeycomb en ik heb zo'n vermoeden dat Apple het binnenkort nog eens dunnetjes over doet. Wat is het toch mooi om straks in de winkel te staan en een keuze te moeten maken uit al dit lekkers![]()
Ps. Je kunt nu al het een en ander bekijken op de amerikaanse HP site: http://www.palm.com/us/
[ Voor 1% gewijzigd door Miki op 09-02-2011 21:52 . Reden: typo's ]
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
[ Voor 22% gewijzigd door RSpliet op 09-02-2011 23:37 ]
Schaadt het niet, dan baat het niet
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq