i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Verbind een HDD in een dockingstation met eSata en je hebt snellere opslag dan een USBstick 2.0.
Of ga op zoek naar een USB stick met de 3.0 variant en schaf een pci-e kaart aan met USB 3.0 poorten..
Die zijn veel sneller ofc.
Gebruik een Ubuntu Live CD..?
Paar vragen:
Kun je linux trouwens niet virtueel installeren?
Of gebruik een oude bak en zet daar linux op?
Of komt dat niet overeen met wat je denkt te willen doen?
Misschien handig om je bedoeling met dat usb stick te delen.
[ Voor 16% gewijzigd door Quad op 09-02-2011 17:11 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
(Ik heb namelijk zelf al Linux op me PC staan)
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Verwijderd
Oh, en volgens mij is leessnelheid belangrijker dan schrijfsnelheid. Ik had een redelijk slome 8 GB USB stick genomen en het liep verassend snel !
Android developer & dürüm-liefhebber
Ik zoek dus alleen een geschikte USB stick,..
Of zou in principe iedere USB stick moeten werken ?
Herpartitioneren en het werkt natuurlijk gewoon.Firestone schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 18:09:
Je moet alleen even opletten dat je geen stick koopt waar een verborgen partitie met speciale software op staat. Daar krijg je vast problemen mee. Verder maakt het niet echt uit qua type en merk.
TS: kun je niet gewoon wat googelen? Zo krijg ik bijvoorbeeld dit resultaat als ik zoek op usb stick test transfer.
Elke random usb stick in een random winkel die rond de 4GB zit gaat prima werken.Cornelisjuh schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 18:05:
Jongens ik weet dat het kan
Ik zoek dus alleen een geschikte USB stick,..
Of zou in principe iedere USB stick moeten werken ?
Misschien is een Live-USB stick met persistente ruimte beter dan het écht installeren op een stick. Dat *schijnt* sloom te werken.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Behalve wanneer het in de firmware staat waardoor het zichzelf "herstelt" zodra je de stick per ongeluk in een Windows bak stopt. Iets wat een paar Sandisk sticks van mij een handje van hadden.sunoke schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 18:47:
[...]
Herpartitioneren en het werkt natuurlijk gewoon.
TS: kun je niet gewoon wat googelen? Zo krijg ik bijvoorbeeld dit resultaat als ik zoek op usb stick test transfer.
Ik hecht meer waarden aan gebruikersreviews dan aan "testen".sunoke schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 18:47:
[...]
Herpartitioneren en het werkt natuurlijk gewoon.
En ik had daar al op gezocht.
Nou even kort en duidelijk :
A) Je kan beter een snelle schrijfsnelheid hebben en een sloome leessnelheid
C) Maakt niks uit