Beste tweakers,
ca 8 jaar geleden heb ik in mijn Golfje van destijds een subwoofer gehad met onderstaande specs. Nu wil ik de sub na jaren in de schuur te hebben gelegen in de auto van mijn vriendin installeren en kom tot de conclusie dat ik de "remote" kwijt ben geraakt.
De remote bestond uit een soort potmetertje die je naast de bestuurdersstoel kunt plaatsen waarmee je bedraad maar wel op afstand het volume van de sub mee kunt afregelen. Ik heb nergens op internet een exemplaar kunnen vinden maar stel mij zo voor dat een potmetertje of iets dergelijks ook prima zou kunnen werken.
Iemand een idee welke type potmeter of andere mogelijkheid er is om mijn probleempje op te lossen.

Manual download
Sony XS-AW 200X Active Subwoofer
Woofer Size 20 cm
Type Active Subwoofer Enclosure
Max. Input Power / Rated Input Power 350 / 100 W
Impedance 4 ohm
Frequency Response 25 - 200 Hz
Sensitivity -
Diaphragm Material Polypropylene
Magnet Material Strontium Ferrite
Enclosure Volume 13 litres
Active Subwoofer Box
In-built Amplifier: Max. Power / Rated Power 200 / 100W (Specification: 14V / 100Hz / THD: 0.1%)
In-built Crossover (variable Low Pass Filter) 50 - 200 Hz
Speaker Level Input *
Wired Remote Control *
Thiele & Small Parameter
Impedance 4 ohm
ca 8 jaar geleden heb ik in mijn Golfje van destijds een subwoofer gehad met onderstaande specs. Nu wil ik de sub na jaren in de schuur te hebben gelegen in de auto van mijn vriendin installeren en kom tot de conclusie dat ik de "remote" kwijt ben geraakt.
De remote bestond uit een soort potmetertje die je naast de bestuurdersstoel kunt plaatsen waarmee je bedraad maar wel op afstand het volume van de sub mee kunt afregelen. Ik heb nergens op internet een exemplaar kunnen vinden maar stel mij zo voor dat een potmetertje of iets dergelijks ook prima zou kunnen werken.
Iemand een idee welke type potmeter of andere mogelijkheid er is om mijn probleempje op te lossen.

Manual download
Sony XS-AW 200X Active Subwoofer
Woofer Size 20 cm
Type Active Subwoofer Enclosure
Max. Input Power / Rated Input Power 350 / 100 W
Impedance 4 ohm
Frequency Response 25 - 200 Hz
Sensitivity -
Diaphragm Material Polypropylene
Magnet Material Strontium Ferrite
Enclosure Volume 13 litres
Active Subwoofer Box
In-built Amplifier: Max. Power / Rated Power 200 / 100W (Specification: 14V / 100Hz / THD: 0.1%)
In-built Crossover (variable Low Pass Filter) 50 - 200 Hz
Speaker Level Input *
Wired Remote Control *
Thiele & Small Parameter
Impedance 4 ohm